fenerbahçe

* aldığım duyumlar sonucu fenerbahçe'ye iddaa oynamayı düşünüyordum. vazcaydım, iyi de yapmışım. ilk yarı neyse iyi oynadılar, brezilyalılardan öğrendikleri kısa paslaşmalar ve yine brezilyalı sol kanadın (vederson, carlos) uzun toplarıyla gol aradılar. semih'le buldular da.

* devre arasında soyunma odasına 18 tane para dolu çanta gelmiş olabilir mi? sanmıyorum.

* emre, gökhan falan hadi milli maçlardan yorgun. orta saha'nın kalanı neredeydi ikinci yarı.

* bunu ben gördüm de daum niye görmedi? selçuk falan koşardı, antep bu kadar rahat gelemezdi.

* o brezilya'lı ne biçim şutlar çekiyo lan öyle. antepli. fener'den kiralık giden adam bu muydu?

* olcan arsenal karşındaki adebayor gibiydi

* volkan çok iyi kaleci, ama mental olarak çok zayıf.

* valla her sene, bu sefer olacak diyorum ama 3-4 yiyip dönüyoruz. bu sene, her zaman olduğu gibi fener kazanır.

posted under , , |

0 yorum:

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt Ana Sayfa

aycan iddiaları

1. 2010-2011 sezonunda bucaspor'da forma giyen torric jebrin bundan 5 sene içinde chelsea ayarında ( şampiyonlar ligi'ne ilk iki torbadan seçilen) bir takımında forma giyer. iddia el fakhir gold'una.

not: bulls şampiyon olamadı, stoch hala fenerde. bunları aycan kazandı.

2. kgbb: -5

3. mutuyla iddia: ales'den 40 veya üzeri matematik sorusu çözersem bıyık bırakacam. 40'ın altında kalırsam o bırakacak. sonunda kazanan bıyık olacak.

consumables

  • tim powers - the anubis gates

Recent Comments