cimbom'da stoch sesleri

bu adamı türkiye'de en iyi tanıyan adam gökhan gönül'dür. gelmesin diye dua ediyodur. en çok da ben sevinirim herhalde. 1 senedir galatasaray'dan sonra en çok maçını izlediğim takım oldu twente. aycan adamın gol videolarından bıktı.

ama tarafsız bakınca takım için olumlu bir transfer olarak görmüyorum. bi kere elemanın boyutlar çok küçük. ondan chelsea'de oynamaz diyolar zaten. haklılar. türkiye'de hiç oynamayaz. döverler bu adamı. giovanni'den pek bi farkı yok yani o bakımdan. 2 sene önce barcelona'da coşan adam şimdi ligde yokları oynuyo. sorum şu; stoch gelirse gio'dan daha etkili olabilir mi?

burda bir alternatif sunmak istiyorum yönetime. duydum ki devamlı benim blogu okuyolarmış. haldun abi, ben bu stoch'u bayağı bi zamandır takip ediyorum. bu adama o kadar para saycağına size daha ucuza daha iyisini öneriyorum. adı vladimir weiis. o da slovak. babası da milli takımın teknik patronu. gelişiminde katkısı büyükdür. rijkaard istese gelir. sağ kanadı sevse de solda da oynar. 2 sene sonra keita'yı bile sattırır sağa geçer. boyu çok uzun olmasa da fiziğini yerinde buluyorum. stoch'un yerine tercih ederim. alın bu adamı haldun abi.

olmazsa olmaz youtube videosu:


city formasıyla çıktığı ilk maç burdaki bolton maçı. çeklere karşı müthiş pası ofsayt değil bence. sonda da babayla duygusal bi an var ama kesilmiş.

ama en iyisi, paralar cebinizde dursun, şu gio'nun sorunu nedir kafasında ne var öğrenin çözelim, yine kiralayalım. antalya maçında tamam alıştı artık oynuyo dedim lig bitti aq. ikisinden de iyi topçu bu. dünya kupasında da coşmadan bitirelim. yine olmazsa yollarız yarıda.

dünya kupasında da bu çocukları destekliyorum heralde. avusturalya'dan sonra tabi.

posted under |

3 yorum:

Adsız dedi ki...

Şimdi bu postu yandaki iddanın kaybediş kabulü olarak algılılabilir miyiz? "Chelsea de oynayamaz diyolar haklılar" cümlesinden?

komutan dedi ki...

şu an oynayamaz. seneye belli olmaz. chelsea'nin transfer yasağı vardı iddia'ya girdiğimizde.

Adsız dedi ki...

ahahaha

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt Ana Sayfa

aycan iddiaları

1. 2010-2011 sezonunda bucaspor'da forma giyen torric jebrin bundan 5 sene içinde chelsea ayarında ( şampiyonlar ligi'ne ilk iki torbadan seçilen) bir takımında forma giyer. iddia el fakhir gold'una.

not: bulls şampiyon olamadı, stoch hala fenerde. bunları aycan kazandı.

2. kgbb: -5

3. mutuyla iddia: ales'den 40 veya üzeri matematik sorusu çözersem bıyık bırakacam. 40'ın altında kalırsam o bırakacak. sonunda kazanan bıyık olacak.

consumables

  • tim powers - the anubis gates

Recent Comments