yollar uzun dikenli taşlı olsa da







*ankaragücü maçında olanları 2 haftada unutan galatasaray taraftarını kutluyorum. aslantepe'de değişeceğini umduğumuz taraftar profilini sabırsızlıkla bekliyorum. yine ninni okudular bütün maç, pino sahada dayak yerken bi tepki falan gelmedi.

* hakan balta'yı insua'ya tercih eden hagi'yi de kutluyorum.

* lorik cana'yı performansından dolayı sıfır sarcasm ile kutluyorum. galipken yerine emre çolak'ı sokan hagi'yi sarcasm denizinde balık yapıyorum kutlarken. intihar etti resmen. sakattı belki cana demeyin, cana sakatlanmaz.

* mustafa sarp'ın elindeki fotoraflar artık kesin. adnan polat, adnan sezgin alemde, gay striptizciler, kokain falan sanıyorum.

* ufuk oluyor.

* barış özbek futbol katili ama ben bu lig'de takımımda görmek istiyorum bu adamı. kim ne derse desin. her maç 11 km koşacaksa 1-2 şutu eski açığa gidebilir.

* misimovic savunmaya o kadar isteksiz yardım ediyor ki ben yoruluyorum izlerken. adamın yeri forvet arkası. balta tercihi arkasına destek amaçlı belki ama adamın hala umrunda değil savunma. insua gayet oynar orda.

* hagiyle gelen olumlu değişiklikler de var. en önemlisi bence daha çok ileri çıkan bekler. rijkaard pek izin vermiyordu buna.

* taktiksel açıdan başka olumlu değişiklik göremiyorum. sadece takım daha istekli.

posted under |

3 yorum:

Adsız dedi ki...

ne kadar güzel bir video, nerden buldunuz acaba öğrenebilir miyim

komutan dedi ki...

kendim araştırdım buldum

Futbolfanı78 dedi ki...

uzun we yorucu bir araştırma olsa gerek, tebrik ederim.

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt Ana Sayfa

aycan iddiaları

1. 2010-2011 sezonunda bucaspor'da forma giyen torric jebrin bundan 5 sene içinde chelsea ayarında ( şampiyonlar ligi'ne ilk iki torbadan seçilen) bir takımında forma giyer. iddia el fakhir gold'una.

not: bulls şampiyon olamadı, stoch hala fenerde. bunları aycan kazandı.

2. kgbb: -5

3. mutuyla iddia: ales'den 40 veya üzeri matematik sorusu çözersem bıyık bırakacam. 40'ın altında kalırsam o bırakacak. sonunda kazanan bıyık olacak.

consumables

  • tim powers - the anubis gates

Recent Comments