bulls

bazılarınız benim chicago bulls taraftarlığımı benimsemekte güçlük çekiyor. bir açıklama yapmam gerekti.


her şey şans eseri bir maçlarını izlememle başladı. adamlar muhteşem savunma yapıyor, hücumda topu maksimum düzeyde paylaşıyor, ama sıkıcı da değiller rose gibi bir adam da var gerektiğinde çılgınlıklar yapabiliyor. baktım koçları da değişmiş bu sene, adamın ilk head coachluğu. iki sene önceki boston serisinden de bir tanışıklığımız vardı tabi ama o zaman bu kadar etkilememişler beni. bi kirk hinrick varmış zaten sevdiğim. omer asik de var tabi, unutmayalım.


sonuçta sezonun başında kanım ısındı, bütün sezon izledim takımı. ayağım alçıdayken adamları birinci yaptım normal sezonda. şimdi dünkü miami maçında, bu sezon galatasarayın bütün maçlarından daha fazla heyecanlıydım. toplamından diyorum.


bu noktada, türkiye hariç tüm spor olaylarında underdog'u desteklediğimi belirteyim. luis enrique'li kluivert'lı barcelona'yı yıldızlar karması madrid'i yensin diye severdim. şimdi yıldızlar karması madrid'i barcelona'nın dominant oyununu geçsin diye seviyorum.


montoya bıraktığından beri formula bir izlemem. hakinen'i severim. schumaer'den nefret ederim. lakers'ı sevmem, kobe'yi sevmem saygı duyarım. kaybetmeye alışmış arsenal taraftarıyım. fever pitch kitabının etkisi vardır.


--


tamamen bağımsız olarak ergün penbe ne kadar serinkanlı bir adamdır. adam uefa kupasını kazanmış, ilk penaltıyı atmış. daha sahada röportaj yapılıyo. o kadar rahat ki adam "bugün de doğum günümdü zaten attım gol oldu" diyo herif sanki sivasspor'u yenmiş ligde.


--


ödev yapmamak için uzattıkça uzatıyorum. sonuçta chicago miami'ye verebilir seriyi. ama şu ilk maç bile yeter bana. favoriyi yenmeyi seviyorum. aycan'ı yenmeye bayılıyorum. o yüzden bulls şampiyon olsun istiyorum. 3 sene üst üste şampiyon olsunlar, bırakırım desteklemeyi diye düşünüyorum. ama söz vermiyorum belki çok bağlanırım.


bunun yanında yabancı bir ülkenin takımını destekleyenleri anlamayan insanları anlamıyorum. ben mesela yabancı olsam türkiye'den trabzonspor'a hemen kanım ısınırdı. 4. büyük işte ne güzel. yeter bu kadar. ödev vakti. 2 haftadır bir gram dersle ilgili bi şey yapmadım. bıktım, konstantre olamıyorum, motivasyonum sıfır. bitse de gitsek modundayım. çarşamba günü iki sunum yapmam lazım. silkelenmem lazım.

posted under |

0 yorum:

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt Ana Sayfa

aycan iddiaları

1. 2010-2011 sezonunda bucaspor'da forma giyen torric jebrin bundan 5 sene içinde chelsea ayarında ( şampiyonlar ligi'ne ilk iki torbadan seçilen) bir takımında forma giyer. iddia el fakhir gold'una.

not: bulls şampiyon olamadı, stoch hala fenerde. bunları aycan kazandı.

2. kgbb: -5

3. mutuyla iddia: ales'den 40 veya üzeri matematik sorusu çözersem bıyık bırakacam. 40'ın altında kalırsam o bırakacak. sonunda kazanan bıyık olacak.

consumables

  • tim powers - the anubis gates

Recent Comments