life

* hayat garip.

* hayatında kokoreç, tantuni, midye dolma yememiş insan var.

* bir erkeğin hayatında sorunlarını hiç tanımadığı birine anlatıp çözüm beklediği anlar vardır.

* robert diye bir dilenci var istiklal'de. adı muhtemelen robert değil tabi. ama gayet iyi bi ingilizcesi var. bi gün geldi bira alcam paran var mı dedi. verdim. "beni sevmiyolar burda, hayat çok zor." dedi ve sarıldı bana. kim bilir neler yaşadı?

* donnie darko'daki örtmen hayatı tek boyutta, love ve fear diye ayırmıştı hatırlarsanız. donnie çok kızmıştı ama bi dinle doni, belki haklıydı kadın. en uçtaki duygular bunlardı örtmenine göre. senin kızdığın nokta hislerini bu ikisi arasında bir yere yerleştirmekti. bazen korktuğunla sevdiğin aynıydı. sonra korkmayı sevdiğin de olmuştu, sevmekten korktuğun da. neyse bu cümleden sonra devam etmeyi gerekli görmüyorum, edebi zirvemi yaptım.

* türkçe'nin bir güzelliği daha. amerikan'ın love dediği şeye bizim iki kelimemiz var aşk ve sevgi diye. lakin kültürleriyle o kadar etkilemişler ki bizi, yeterince iyi ayrıştıramamışız ikisini. life diyor amerikan, biz diyoruz hayat, yaşam. yine aynı şey olmuş ikisi.

* hazır hayattaki yanlış ayrımlardan bahsediyoruz, güven ve kıskançlığında da aynı sepete konulmaması gereken iki yumurta olduğunu söyleyelim. güvendiğimiz için kıskanç olmadığımızı düşünmeyin, kıskandığımız için   güvenmediğimizi düşündüğünüz gibi kızlar. yumurta sepeti benzetmesi doğru diil orda, içimden geldi yaptım.

* temmuz'da yıllık iznimi kullanan köşe yazarı gibi eski yazılardan koycaktım. üşendim işte hayatım.

posted under |

0 yorum:

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt Ana Sayfa

aycan iddiaları

1. 2010-2011 sezonunda bucaspor'da forma giyen torric jebrin bundan 5 sene içinde chelsea ayarında ( şampiyonlar ligi'ne ilk iki torbadan seçilen) bir takımında forma giyer. iddia el fakhir gold'una.

not: bulls şampiyon olamadı, stoch hala fenerde. bunları aycan kazandı.

2. kgbb: -5

3. mutuyla iddia: ales'den 40 veya üzeri matematik sorusu çözersem bıyık bırakacam. 40'ın altında kalırsam o bırakacak. sonunda kazanan bıyık olacak.

consumables

  • tim powers - the anubis gates

Recent Comments