as promised

* benim grup blonds güzel işler yapıyor. çok indie o yeah.



* bir erkeğin hayatında, durmasını işaret ettiği taksinin boş olması için en büyük dualarını ettiği anlar vardır.

* dünyadaki bütün kadınlar elli yaşının üstünde olsa tam bir playboy olurdum. esprilerimle kırıp geçirdim yine geçen dolmuşta. gece 3'de napıyolarsa. acayip bodrum kafaları. bende de mıknatıs var galiba.

* bazı bebekler var, cinsiyetleri anlaşılmıyo arkadaş. saçı kıvırcık böyle, bebek suratlı. annesine sormak da hakaret gibi geliyo. benim çocuğum erkekse, kız mı diyeni döverim lan. kız olursa da aynı, çirkin diyo gibi oluyo yine döverim.



* saç değiştiren kızlar da çok acayip. bir anda başka biri olabiliyolar. renk falan zaten tamamen bukalemun gibi ama böyle toplayınca bile çok fark ediyo bazıları. haksız mıyım haşmet?

* arabada uyumak hem rahatsız hem zevkli. lakin bir dışarda uyumak değil. afedersin terasta bi uyumuşum bugün. iftarda top attılar öyle uyandım. top atılırsa uyanıyorum, deyim geçerli değilmiş bende.

* bu sinkov falan kesin zararlı bi şey bak diyorum.

* tek elle yumurta kırma yeteneğimi geri kazandım.

* lira, mı dakika mı her neyse ona kontür dediğimiz için yaşlı sayılcaz bir gün. ben hala milyon da diyorum. çok başarılı bir dede olacağım. şimdi gidip atasözü çalışacağım.

posted under |

2 yorum:

Adsız dedi ki...

haklısın hıncalcım

Adsız dedi ki...

ESPİRİ

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt Ana Sayfa

aycan iddiaları

1. 2010-2011 sezonunda bucaspor'da forma giyen torric jebrin bundan 5 sene içinde chelsea ayarında ( şampiyonlar ligi'ne ilk iki torbadan seçilen) bir takımında forma giyer. iddia el fakhir gold'una.

not: bulls şampiyon olamadı, stoch hala fenerde. bunları aycan kazandı.

2. kgbb: -5

3. mutuyla iddia: ales'den 40 veya üzeri matematik sorusu çözersem bıyık bırakacam. 40'ın altında kalırsam o bırakacak. sonunda kazanan bıyık olacak.

consumables

  • tim powers - the anubis gates

Recent Comments