bosna fatihi

ilk yarı itibariyle;

* fatih terimin maaşını bana versinler. yarısını ersun hoca'ya verir, hayatımı yaşarım. milli takım da potansiyeline ulaşır. ya da milli maçlarda hem teknik direktör hem hakem olsun fatih terim, o ego ancak öyle tatmin olur.

* yardımcılarına bakıyorum; fatih terim görevdeyken tek yaptıkları şey "evet, hocam haklısın öyle yapalım" olduğundan, avanak avanak maçı izliyolardı. gerçekten komik bi manzaraydı.

* kırmızı kartlarda emre banko, arda semih sürpriz. emre'nin sarı kartına sevindim, türkiye'de çıkmıyor çünkü kolay kolay ali aydın'dan beri.

* milli takım genç oyuncu deneme yeri değildir. iki tane şut attı diye kadroya alınan benim yaşımda çocuk ilk onbirde başlamaz. milli takım ülkenin o dönemdeki en formda oyuncularından kurulur. mustafa sarp neyi eksik yaptı geçen haftalarda?

* bosta tam bir takım olmuş. ispanya'yı da yenerler o sahada, iddacılar kaçırmasın. kendilerine dünya kupasında başarılar dilerim... olur da "comeback gene" ortaya çıkarsa bu yazı da benim götüme girsin. ama maçı kaybedersek de isviçre maçından sonra fatih terim'i şu takımın başında tutanların annelerini s..inemaya götürelim.

* takım geç geldi. fatih terim gaz konuşmalarından birini yapmış. kırmızı karta verdiğim oranlar düştü.

* ismail köybaşı, midyeci cesur'a benziyo

maç sonu;

* gökhan gönül'deki sorunu buldum ben. fenerbahçeli kimliği bırakamamış. başka takımın oyuncusunu yıldız etmem diye didindi durdu. kendime inanmakta güçlük çekiyorum ama sabri'yi tercih ederdim.

* arda estonya maçındaki götü kalkmış oyununu sürdürdü. evet takımın en iyi oyuncusu sensin ama takımın oyuncususun. (bkz: rijkaard'ın son röportajı) gerçi ben olsam ben de öyle oynardım herhalde. bi top yapmadı takım. emre tuncay sercan gayretliydi, gerisi hikaye.

* kırmızı kart çıkmamasını fatih terimin tribünde olmasına bağlıyorum. dikkat ettiysen hoca demiyorum kendisine. ikinci yarı orta sahanın ortasında kim oynadı sorusuna net bir cevap veremiyorum çünkü.

* kötü performansın başlıca sebebi bosna defansıdır. böyle bir yardımlaşma görmedim ben.

* düşen top toplayıcı ve dünya kupasına gidiyoruz kaç paraysa veririz içerim ben sigaramı diyen teknik direktör maçın en keyifli anlarıydı.

* umarım artık fatih terim'den kurtuluruz.

posted under , , |

0 yorum:

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt Ana Sayfa

aycan iddiaları

1. 2010-2011 sezonunda bucaspor'da forma giyen torric jebrin bundan 5 sene içinde chelsea ayarında ( şampiyonlar ligi'ne ilk iki torbadan seçilen) bir takımında forma giyer. iddia el fakhir gold'una.

not: bulls şampiyon olamadı, stoch hala fenerde. bunları aycan kazandı.

2. kgbb: -5

3. mutuyla iddia: ales'den 40 veya üzeri matematik sorusu çözersem bıyık bırakacam. 40'ın altında kalırsam o bırakacak. sonunda kazanan bıyık olacak.

consumables

  • tim powers - the anubis gates

Recent Comments