fifa vs pes

çocukken bi arkadaşımda winning eleven'i gördüğümden beri futbol oyunlarında konami'nin üstünlüğü kabul etmiştim. arada this is football ve fifa'ya geri dönüş denemelerim olsa da bu oyunlar winning'le iss'le yarışamıyordu bile. ancak bu sene işler değişmişe benziyor.

pes ve fifa'nın demolarını indirdim. ikisini de denedim. fifa'dan sonra pes'i oynamak işkence gibi geliyor. belki bir kaç senedir bu böyleydi ve ben şimdi farkediyorum ama fifa pes'i aşmış. pes'deki oyuncuların hareketleri odun gibi, oynanan şeyin futbolla alakası yok. daha fifa'nın o artistik çalımlarını öğrenememe rağmen her seferinde tuşları ayarlamak pahasına fifa'yı oynuyorum. adamlar yapmış.

kalecilerde bir sorun var, position ratingleri 0 kalmış sanırım ve devamlı aşırma gol yiyorum drogba'dan. bu da oyunun çıkmasıyla düzelince başka bir sorun kalmaz. tam pes'in saçma faulleri, takımın içine eden beklerinden bıkmışken ilaç gibi oldu. daha bi de duran top taktikleri var görmediğim.

98'den beri winning oynayan ben, artık bir fifa'cıyım. how big can football get? çık aq sağ tarafın üstüne.

posted under |

0 yorum:

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt Ana Sayfa

aycan iddiaları

1. 2010-2011 sezonunda bucaspor'da forma giyen torric jebrin bundan 5 sene içinde chelsea ayarında ( şampiyonlar ligi'ne ilk iki torbadan seçilen) bir takımında forma giyer. iddia el fakhir gold'una.

not: bulls şampiyon olamadı, stoch hala fenerde. bunları aycan kazandı.

2. kgbb: -5

3. mutuyla iddia: ales'den 40 veya üzeri matematik sorusu çözersem bıyık bırakacam. 40'ın altında kalırsam o bırakacak. sonunda kazanan bıyık olacak.

consumables

  • tim powers - the anubis gates

Recent Comments