günaydın burgerhouse

dükkan'da yer olmayınca buraya gittik bayramda. şaşkınbakkal mcdonalds'ın dibinde açılmış. basitçe dükkan buger'i almışlar, heinz mayonezine kadar kopyalayıp, oturduğun kütükleri osman kocakaya'ya oydurmuşlar (çekiçle bi alete vururduk hani), menüye de çeşit eklemişler. 3 çeşit hamburgerin tadına baktım dükkan'la yarışamaz. bacon cheese yedim, porsiyonlar daha büyüktü ama içinde etten çok sebze vardı. dükkan patates'i zaten artık ekol olmuş, günaydın'ınki karşılaştırmaya gerek duymuyorum. ekstra olarak tuvalet eklenmiş.

sonuç olarak dükkan burger'in eksiklerini iyi görüp tamamlamışlar, ama dükkan'ın zaten iyi yaptığı şeylere bir cevap gelememiş. bir daha gidersem, ya dükkan'da yer yoktur ya da hamburgerleri dünyanın en güzel kızının getirmesidir. yemekten çok kıza baktım evet.

"şehrin en iyi hamburgeri", işletmecilerin himym izlediğini belli ediyor ama burger bar'ın jack daniel's soslu karamelize soğanlı bacon'lu cheeseburger'i varken laftan öteye geçemiyor.

posted under |

4 yorum:

Unknown dedi ki...

Kusura bakma ama gercekten bu yorumu okurken sadece guldum.. Inkar etmiyorum ki Burger House acilmadan evvel ben de sadik bir Dukkan Burger musterisiydim ancak alternatif bir yer acilinca bir saniye bile beklemeden kendimi Burger House'ta buldum.Dukkan burgerin patatesleri mi EKOL?? cok pardon ama resmen sefilin onune atip kacar gibi patatesleri eski gazete kagitlarindan yapilmis kulahlarla masaya atiyorlar. ayrica Dukkan Burger'de siparis vermek bir iskence, garson ya anlamiyor ya da yanlis anlayip eksik getiriyor. Demiyorum ki Dukkan'in herseyi kotu evet ortami ve ilk olmasi dolayisiyla oncu oldugu dogru fakat burgerleri aldigi parayi cok da haketmiyor diyebilirim. Burger House'taki sicak ve ic ice ortam gercekten evinizde yemek yiyormus rahatligini uyandiriyor. Tum soslarini Ingiltere'den getiriyorlarmis. Burda arayiop bulamadigim icin mudurlerinden bir tanesini alabilmek icin ricada bulundum sagolsun kirmadi, simdi gozumu diger envai cesit soslarina diktim:))Musteri memnmuniyetine verdikleri onem tartisilmaz.. Ama senin de dedigine katiliyorum calisan kizlar hakikaten cok guzeller:)Su andan sonra tek burger tercihim Burger House Spesialdir diyorum ve emege de saygi gosterelim demekten kendimi alamiyorum dostum:)

komutan dedi ki...

öncellik dükkan'ın her şeyini eleştiren ben bir tek patatesine edecek laf bulamamıştım.sunum değil tat önemli. yağ çekmeden ve de lezzeti yapıyor dükkan. iki hamburgercide de bulaşık yıkayacak yer olmadığından ucuz bir biçimde geliyo yemekler. beğenmeyen daha lüks bir yere gidebilir, belki porselen tabakta servis ederler patatesi.

servis gününe göre değişir. dükkan'da 3 defa isteyince geldiği oluyo kolamın. günaydın'a gittiğimde yanımda oturanlar istedikler hamburgeri yiyemeden kalktılar. kız güzel diye şikayet etmediler.

yaşasın burger bar.

Gurme dedi ki...

Biliyomus gıbı konusanlar lafım sıze lezzete bakıyosunuz tamam ama bırde o hamburgerın ıcındekı koftenın neyden ypıldıgı onemlı katkı maddemı var, kırıntı etı dıye tabır edılen et kalıntılarımı var yoksa harbı dana dos ten cekılmıs et mı var. gunaydının kasabınada gıdıyorum onumde yapıyoar burger house un hamburger koftelerını acaba obur o patatesını ovduklerınızde hamburger koftesını neyden yapıyo ucuz olsun dıye kırıntıdan yapıyo olmasın ???

komutan dedi ki...

patatesini övdüğüm dükkan burger'in de kendi kasabı var, hayvanlarını da kendileri yetiştiriyolar. ucuz olsun diye yapsaydı köfteyi ucuza satardı. yiyince anlarsınız zaten. fiyatını eleştirin bir şey demem, pahalı.

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt Ana Sayfa

aycan iddiaları

1. 2010-2011 sezonunda bucaspor'da forma giyen torric jebrin bundan 5 sene içinde chelsea ayarında ( şampiyonlar ligi'ne ilk iki torbadan seçilen) bir takımında forma giyer. iddia el fakhir gold'una.

not: bulls şampiyon olamadı, stoch hala fenerde. bunları aycan kazandı.

2. kgbb: -5

3. mutuyla iddia: ales'den 40 veya üzeri matematik sorusu çözersem bıyık bırakacam. 40'ın altında kalırsam o bırakacak. sonunda kazanan bıyık olacak.

consumables

  • tim powers - the anubis gates

Recent Comments