hüseyin göçek

saraçoğlu'ndaki lincoln'ün gol değeri kazanmayan çift vuruşundan beri ısınamadım sana. ibb maçında sami yen'de görünce, sana rağmen kazanırız dedim. ama sen değişmiştin ya da ben seni yanlış anlamıştım bunca zaman, hakemliğine bayıldım. sertliği tolere etmedin, teknik oyuncuyu korudun, kartlarını doğru kullandın. nefret ettiğim türkiye ligi'ne ısınmaya başladım sayende. premier lig'den gelmiş gibiydin. blog'a yazıcaktım seni, bi de resmini koyacaktım, hakem böyle olur diye.

sonra bi şey oldu. ikinci yarı 4. hakeme bi "madde" götürdün. futbolcular yapınca bunu sarı kart görüyorlar, ama sen hakemsin yaparsın. taraftar da seni anlayışla karşılar. nah! karşılar. ne gerek vardı, dursaydı o madde sahada. bilmiyor musun seyirci protesto edicek bunu? biliyosun. bilmediğin şey, taraftar takımı bırakıp sana bağırmaya başladığında sıçtığın. taraftar öyle dediği için götün başın oynamaya başladı. toparlayamadın.

ama bence ikinci bir şansı hakediyorsun. ben bir gün ne şanslıyım turkcell süper lig'i canlı izleyebiliyorum dersemi bu senin sayende olucaktır. ilk 70 dakikadaki sen, cl finalini yönetir.

posted under , |

0 yorum:

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt Ana Sayfa

aycan iddiaları

1. 2010-2011 sezonunda bucaspor'da forma giyen torric jebrin bundan 5 sene içinde chelsea ayarında ( şampiyonlar ligi'ne ilk iki torbadan seçilen) bir takımında forma giyer. iddia el fakhir gold'una.

not: bulls şampiyon olamadı, stoch hala fenerde. bunları aycan kazandı.

2. kgbb: -5

3. mutuyla iddia: ales'den 40 veya üzeri matematik sorusu çözersem bıyık bırakacam. 40'ın altında kalırsam o bırakacak. sonunda kazanan bıyık olacak.

consumables

  • tim powers - the anubis gates

Recent Comments