altın küreler

* gecenin sürprizi bence hangover'dı. çok beğendim ben de ama ödül 500 days of summer'a gider diye bekliyordum. mike tyson da gelmiş, ilginçti.

* ricky gervais kabalığı müthiş komik bi şey. beğenenler extras adlı dizisini izlesin.

* nph yine sevinemedi. ben bu sene jeremy piven'e verirdim ödülü. dexter'daki katil aldı.

* precious'un yardımcı zencisi, hayatımda gördüğüm en korkunç zenciydi, net.

* robert downey en komik konuşmayı yaptı.

* michael c hall (dexter)'ın kanser olduğunu öğrenmiştim hafta içi, kemodan saçlarını kaybetmiş bereyle geziyor. umarım iyileşir. ödül de aldı moral buldu.

* mad men ne diziymiş arkadaş.

* tarantino melanie'yle çok samimiydi, ayıp etti.

* up in the air'ı izledikden sonra george clooney alır yorumlarını inanamamıştım. haklı çıktım. the dude geldi, aldı ödülü.

* george clooney'nin up in the air'daki karakterinin adının ryan bingham olduğunu, ve en iyi şarkıyı yazan elemanlardan birinin adının da ryan bingham olduğunu, ödülü alan diğer elemanın "ryan bingham is up in the air" dediğini biliyor muydunuz?

* üstteki cümleyi anlayana helal olsun

* en iyi yönetmen dalında hurt locker'la aday olan kathryn bigelow'un james cameron'ın eski eşi olduğunu ve jim'in ödülü kathryn alır sanıyordum dediğini biliyor muydunuz?

* benim james cameron'a jim cameron dediğimi biliyor muydunuz?

* scorsese baba adam.

posted under , |

0 yorum:

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt Ana Sayfa

aycan iddiaları

1. 2010-2011 sezonunda bucaspor'da forma giyen torric jebrin bundan 5 sene içinde chelsea ayarında ( şampiyonlar ligi'ne ilk iki torbadan seçilen) bir takımında forma giyer. iddia el fakhir gold'una.

not: bulls şampiyon olamadı, stoch hala fenerde. bunları aycan kazandı.

2. kgbb: -5

3. mutuyla iddia: ales'den 40 veya üzeri matematik sorusu çözersem bıyık bırakacam. 40'ın altında kalırsam o bırakacak. sonunda kazanan bıyık olacak.

consumables

  • tim powers - the anubis gates

Recent Comments