hate to say i told you so




* avatar en iyi film'i alamaz dedim alamadı. akademi canavarlı filme ödül vermez, akademi şiddet sevmez.

* imdb anketin gecenin en hoşunuza giden anı soruluyor. birinci avatar'ın en iyi filmi alamayışı.

* avatar overrated, tamam. hurt locker da öyle. ben olsam district 9 kazanırdı.

* nph bi şarkı söyledi ilk başta sürpriz diye. ama sesi düzgün gelmedi ne dedi anlamadım.

* bütün gece ses sisteminde bir sorun vardı sanki.

* steve martin, alec baldwin idare ettiler bence. altın küre'de ricky gervais performansından sonra işleri zordu.

* ben stiller'ın naavi olarak çıkması gecenin en uykusuzluğa en değer anıydı. avatar'ın sıçışından sonra.

* jim cameron'u severim. aquaman'i yönetti sonuçta.

* en iyi senaryolar, yabancı film, sound mixing hariç tahminlerim tuttu. daha iyi olabilirdi, pek çalışmadım.

* colin farell'ı seviyorum artık, kesin. kankam olsun meksika'da aynı yastıkta uyuyalım kadar değil ama.

* robert downey jr.'la olabilir.

* jeff bridges karizma biriktiriyor.

* en iyi film oskarı seneye devretmeliydi.

posted under , |

2 yorum:

Mutu dedi ki...

akademi siddet sevmez ise hurt locker nasil 6 oskar kazanir? filmi izlemediniz galiba

komutan dedi ki...

şiddetten kastım, böyle abartılı aksiyon sahneleri, helikopterler patlamalar. hurt locker'da da var haklısınız ama avatar kadar değil tabiki. karakterlerin şiddete yaklaşımları daha gerçekçiydi. yine de oskarlık film deil ikisi de. 500 days of summer yeni gönüllerin oscar ödüllü filmim.

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt Ana Sayfa

aycan iddiaları

1. 2010-2011 sezonunda bucaspor'da forma giyen torric jebrin bundan 5 sene içinde chelsea ayarında ( şampiyonlar ligi'ne ilk iki torbadan seçilen) bir takımında forma giyer. iddia el fakhir gold'una.

not: bulls şampiyon olamadı, stoch hala fenerde. bunları aycan kazandı.

2. kgbb: -5

3. mutuyla iddia: ales'den 40 veya üzeri matematik sorusu çözersem bıyık bırakacam. 40'ın altında kalırsam o bırakacak. sonunda kazanan bıyık olacak.

consumables

  • tim powers - the anubis gates

Recent Comments