* yarın gece istanbul'dayız allah'ın izniyle.

* öğlen 2'den sonra yolda oluruz tahminim. yolumuz uzun, arayın müsait olursanız muhabet ede ede gideriz.

* radar'a yakalanmam 1.40 veriyo.

* biraz geç bir maç analizi yapalım.

* mustafa sarp pino'ya ettiği küfürle iyice gözümden düştü. küfür futbolun parçası evet, harry de küfrediyor. ama adam bütün maç sorumluluk almaktan kaçıyor ve de pino'nun topu ona atması o pozisyonda da imkansız. en azından eminim ki rolleri değişseler, mustafa o topu atamazdı pino'ya. 10 kişi çıkıyoruz her maça bu eleman yüzünden. rijkaard bi şey yapması lazım artık. barış'ı istiyorum ben.

* bülent abi de demiş, misimovic takımın en çok koşan ilk 5'ine girmediği gün istediğimiz performansına ulaşır. yine de gereksiz transfer.

* cana büyük adam. girmese golü yiyoduk şerefsizim. tek başına toparladı orta sahayı. türk olsun 11'de başlasın. formama yazıyorum ismini.

* önde olan takım son 10 dakika 4-5 kişiyle savunma yapmaz. bırakın hıncal gibiler konuşsun, koskoca galatasaray savunmaya kapandı diye. premier lig'de bi maç izlesin öyle gelsin.

* zaman geçirme konusuna gelince yine aynı görüşteyim. bunun büyüklükle falan alakası yok. ayrıca hala öndeyken oyunu soğutmayı bilmiyor adamlar. ufuk biraz anlıyo gibi bu işlerden. bak zaman geçirmek demiyorum. oyunu soğutmak diyorum.

* cem'in sezon başında aykut kocaman hakkındaki görüşlerine katılmıyordum. ama yavaş yavaş hak vermeye başladım. bu çocuk futbol'dan anlıyo. kulübede duruşuyla bile güven vermiyo aykut hoca. taktik falan hiç girmiyorum, stoch kenardaydı bütün maç. yazık.

* quaresma beşiktaşlı gibi oynuyo. fener'deki anelka'dan farklı henüz.

* bobo niye yedek nobre oyundayken bilmiyorum. eksiği yok fazlası var kıyaslayınca.

* 2k11, fifa 11, f1 2010 bomba gibi geliyolar. son sene internet bağlattıracaklar bana. dağıtıcam ortalığı my player'ımla, virtual pro'mla. ama şimdi uyuyorum sabah yol.

posted under |

1 yorum:

Adsız dedi ki...

hf de oynarız o oyunları artık ahuhea

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt Ana Sayfa

aycan iddiaları

1. 2010-2011 sezonunda bucaspor'da forma giyen torric jebrin bundan 5 sene içinde chelsea ayarında ( şampiyonlar ligi'ne ilk iki torbadan seçilen) bir takımında forma giyer. iddia el fakhir gold'una.

not: bulls şampiyon olamadı, stoch hala fenerde. bunları aycan kazandı.

2. kgbb: -5

3. mutuyla iddia: ales'den 40 veya üzeri matematik sorusu çözersem bıyık bırakacam. 40'ın altında kalırsam o bırakacak. sonunda kazanan bıyık olacak.

consumables

  • tim powers - the anubis gates

Recent Comments