black swan


mutu'nun tavsiye üzerine izledim. çok övdü filmi. pek seveceği türden bi film gibi gelmemişti bana. tempo ister, aksiyon ister, denzel ister. bu ögelerin hiç biri yoktu filmde. siyah beyaz atmosfere rağmen zenci bile yoktu.

peki mutu bu filmi niye sevdi?
gerilim vardı. psikolojik gerilim. gerilmiş mutu. tempo çok yavaş değildi aslında. karar veremedim ona. sıkıcı değil ama film, bale gibi sıkıcı bir konuya rağmen. oyunculuk çok iyiydi diyorlar, natalie'ye oscar istiyorlar ama bence çok istiyorlar. ortalama'nın üstünde ama filmi götüren natalie değil yani. öyle extra ordinaire bir performans değildi bence. oscar gidecekse dop'a gitsin, darren usta'ya gitsin.

127 hours'ı izliycem şimdi. daha izlemeden gönlüm james franco'dan yana. o kötüyse natalie alabilir ödülü. sanırım.

vincent casell piç'in önde gideni. bu kadar piç bi adam görmedim ben.

posted under |

1 yorum:

yolbulan dedi ki...

ben tutmadim pek black swan'i sahsen fazla overrated buldum, bu sene baya hayal kirikligina ugradim filmlerden, inception almazsa oscari yaziklar olsun da, social network alacak cildiricam bende. black swan'a odul cikmaz bence.

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt Ana Sayfa

aycan iddiaları

1. 2010-2011 sezonunda bucaspor'da forma giyen torric jebrin bundan 5 sene içinde chelsea ayarında ( şampiyonlar ligi'ne ilk iki torbadan seçilen) bir takımında forma giyer. iddia el fakhir gold'una.

not: bulls şampiyon olamadı, stoch hala fenerde. bunları aycan kazandı.

2. kgbb: -5

3. mutuyla iddia: ales'den 40 veya üzeri matematik sorusu çözersem bıyık bırakacam. 40'ın altında kalırsam o bırakacak. sonunda kazanan bıyık olacak.

consumables

  • tim powers - the anubis gates

Recent Comments