the messenger




izleyeli oldu baya, yazmayı unutmuşum. geçen sezonun en gözden kaçan filmi ilan ediyorum. 2 dalda oscar'a aday olmuş. az. hurt locker, avatar falan yalan. golden globes'da sırf woody harrelson'ı aday göstermiş.

neyse, film şehit ailelerine kötü haberi veren 2 askerin dramatik hikayesi. çok güzel özetledim tek cümlede. woody'ye ben foster eşlik ediyor, çok tutarım ben iyi oyuncudur. rolü kısa olan oyuncular bile muhteşem bir oyunculuk sergilemiş filmde. senaryo pek sıradışı değil ama sıkıcı da değil. filmde güzel bir hatunun eksikliği hissediliyor ama. o şişman anne yerine daha tatlı bi kız olsa golden globe'u alırdı bence.

chrome blooger'ı sevmiyor nedense, resimlerin büyüklüğünü ve yerini ayarlayamıyorum. nerde bu devlet.

eheh yanlış blog'a koydum.

posted under |

0 yorum:

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt Ana Sayfa

aycan iddiaları

1. 2010-2011 sezonunda bucaspor'da forma giyen torric jebrin bundan 5 sene içinde chelsea ayarında ( şampiyonlar ligi'ne ilk iki torbadan seçilen) bir takımında forma giyer. iddia el fakhir gold'una.

not: bulls şampiyon olamadı, stoch hala fenerde. bunları aycan kazandı.

2. kgbb: -5

3. mutuyla iddia: ales'den 40 veya üzeri matematik sorusu çözersem bıyık bırakacam. 40'ın altında kalırsam o bırakacak. sonunda kazanan bıyık olacak.

consumables

  • tim powers - the anubis gates

Recent Comments