socially awkward penguin

favori memem. hepimizden bir parça. paranoid parrot da birinciliğe oynar ama. lanet olsun bachelor frog'un hakkını yiyiyorum. şuna bak, benim mutfak saati.



tespit kadar alttaki tepki de önemli bunlarda






bu nedir yaa? allah kimseye göstermesin.






hepsini koyasım var da yoruldum. sakat halde benim ama bu alttaki. giricem sınıfa, basamakları çıkıcam falan herkes bana bakacak. kesin düşürürüm değneği, gürültü.




yeter bu kadar. aç quickmeme.com

posted under |

0 yorum:

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt Ana Sayfa

aycan iddiaları

1. 2010-2011 sezonunda bucaspor'da forma giyen torric jebrin bundan 5 sene içinde chelsea ayarında ( şampiyonlar ligi'ne ilk iki torbadan seçilen) bir takımında forma giyer. iddia el fakhir gold'una.

not: bulls şampiyon olamadı, stoch hala fenerde. bunları aycan kazandı.

2. kgbb: -5

3. mutuyla iddia: ales'den 40 veya üzeri matematik sorusu çözersem bıyık bırakacam. 40'ın altında kalırsam o bırakacak. sonunda kazanan bıyık olacak.

consumables

  • tim powers - the anubis gates

    Blog Listem

    • D3lta - Happy Out Of Love - *Geçtiğimiz günlerde "Strange" şarkısına denk geldiğim ve aynı gün içerisinde 150 kez dinlememe neden olan müzisyen **D3lta'yı gururla takdim etmek ister...
      13 saat önce
    • Elitler ve Eltiler. - Şehrin seçkinci sınıfının ya da bu sınıfın aracına bir yanından tutunmuş seyahat edenlerin, şehrin yeni yer, mekan ve köşelerini mutlak tavaf etme, ora...
      6 ay önce
    • İhale Deco'ya Kaldı - Real Madrid ve Barcelona arasında fırtınalar kopartan Arda Güler, Madrid kulübüyle sezonu açtı ama perde arkasında yaşananların detayları bitmek bilmiyor...
      10 ay önce
    • Klas - Klas pic.twitter.com/t2VP9ef7WF — footbaLLove (@footbaLLove) November 24, 2022 Klas yazısı ilk önce footbaLLove üzerinde ortaya çıktı.
      1 yıl önce
    • Müziğin öldüğü gün #BBIThrowback - 3 Şubat 1959’da yaşanan bir uçak kazası, tarihe “müziğin öldüğü gün” olarak kaydedildi. Peki neden? Bundan tam 63 sene önce Amerikan rock ‘n’ roll müzisy...
      2 yıl önce
    • How Manchester United should line up against Wolves - Opening their Champions League campaign with a 3-0 win against Young Boys, Manchester United manager José Mourinho would have been…
      5 yıl önce
    • Seçim sonrası çuvaldızı - Dünkü seçimlerde ne gerçekte olmasını istediğim ne de olacağını tahmin ettiğim sonuç çıktı. İlkinde başarısız olmam şaşırtıcı ya da üzücü değil. Kaçımız ha...
      5 yıl önce
    • Bu Sefer Bahanem Var - Yine ihmal ettim blogu ama bu sefer sağlam bahanem var. Son 9 senedeki ikinci kıtalar arası taşınma olayına kalkıştım. Bilenler bilir, son 9 senedir Avus...
      9 yıl önce
    • Yan Dükkana Taşındık - Elimde olan, olmayan birçok sebeple buraya yazı yazamayacak duruma gelmiştim, elim biraz rahatlamışken dönüp tekrar yazmaya içim el vermedi. 4 senelik, bin...
      11 yıl önce
    • - *fotoşopta ustalık eserim.kankama sevgilersledunkelheit*
      11 yıl önce
    • Once upon a time in Gebze - bakıyorum da bizim blogda aylardır bir yazı eklenmemiş, sadece cem'in eklediği birkaç video var ama onların bile bir satır cümle açıklaması yok. bugün deni...
      11 yıl önce
    • - http://terssoruisareti.tumblr.com/ Bye.
      12 yıl önce

Recent Comments