ramblings of a madman

* insanoğlu nasıl bu hale gelmiş aklım almıyor. bi yere kadar gelişirsin tamam. sırf avlanmak falan sıkar adamı. şiir yaz, müzik yap, resim çiz, anlarım. ama dur artık orda di mi? illa sıçıcan her şeyin içine. para, rekabet, başarı, prestij, kariyer. ne gerek var aq. çok yanlış gitmişsiniz bi yerden sonra.

* bu noktadan sonraki icatlar, gelişmeler çok gereksiz olmuş bence. arada var tabi faydalı şeyler. uçak mesela, kim bulduysa helal olsun. sabun falan, öyle basit ihtiyaçları karşılayan icatlar güzel tabi. ama mesela arabaya gerek yokmuş. atlardan direkt toplu taşımaya geçilmeliymiş. tren, uçak, gemi yeterli. arabaya harcadığın parayla bu üçünü çevreye zararsız hale getir mesela.

* hep nerde duracağımızı bilmediğimizden oluyo. en basit halinde bile daha fazlasını istiyoruz. büyük seçim menü mesela. yetmez diyorum, yanına bi şey daha alıyorum sonra patatesler kalıyor. fazla basit bi örnek oldu. gerisini sen tamamla.

* 60'lar mesela, summer of love. hakikaten bırakmış adamlar her şeyi. beatlesmania falan demiyorum. hakiki hippieler. şu yaşımda 60'larda olmak isterdim. müzik bile daha iyi lan.

* beatles para bastı bildiğin ama yine de authentictir yanı. bir eleanor rigby mesela, benim burda anlattıklarımın benzerini şarkı olarak anlatır.

* tatilde biraz tarih karıştırıp tam olarak nerde düşüşe geçtiğimizi bulmak istiyorum.

* kapitalism mi din mi daha yalan?

* adamın evi var, teknesi var, torununu geçindirir ölene kadar ama hala çalışıyo manyak.

* bi yerde bi şekilde kafamız yıkanmış olabilir mi? fringe'deki ilk insanlar, uzaylılar, yeraltı organizasyonları falan. ihtimal veriyorum buna.

* ama o kadar mükemmel ki sistem. benim gibiler tam isyan edemiyo, çünkü faydalanıyorum güzelliklerinden pişkince. bunu yazıyorum mesela, sokaktaki adamı 1 sene doyuracak değerdeki bilgisayardan. müzik dinliyorum internetten, yetiyo bana.

* en fakirinin isyan edecek hali yok. hapishanede, akıl hastanesinde yarısı. hepimiz hastayız kitaba göre. seni şu gün atsalar bakırköy'e, ne farkın var ki ordaki adamdan. ikiniz de bağımlısınız. belki onun aklı senden daha yerinde. şiir falan yazıyo adam, senin hayatında yapmadığın bi şey.

* insanoğlunun sınava çalışmamak için yapabileceklerinin sınırı yoktur.

* bence bi şekilde doğaya dönebilir insanoğlu. şimdi değil ama, bizden birkaç jenerasyon sonra. ama bi şekilde tetiklenmemiz lazım. alarm yetmiyo uyanmamıza yataktan bi düşmemiz lazım.

* insanoğlunun varlığı zaten mantık dışı. din bundan dolayı bu kadar tutuyo. kafamızın alabileceği bi açıklama. varlığımızın tesadüf olması korkutuyo insanları. düşünsene herkes şans eseri oluştuğumuza inanıyo. sokağa çıkamazsın ulan.

* ben hala eşit uzaklıktayım bütün görüşlere. insandışı bi varlığın çatıkatında unuttuğu karınca çiftliği bile olabiliriz. izlemek zevkli olurdu sonuçta. bizi karıncalar yaratmış da olabilir. "yukarda yemek yapsın abi bunlar, yere düşürdüklerini yeriz, karıncayı incitmeyi de kötüleriz bi şekilde tamamdır". ama tanrı diye bi süpergüç de olabilir tabi. bilemezsin. çok merak ediyosan kafana sıkman gerekir ama götün yemez. (intihar falan düşünmüyorum yoksa belirtirim. yakınlarda gidersem ya kazadır ya cinayet. aycan'dan şüpheleniyorum)

* bi de niye varız yani ne gerek var ne işe yarıyoruz? sanat yapmak, aşık olmak falan demiyorum. bi şekilde bi amaç edinmişiz kendimize de, koskoca evren aq, neyi değiştiriyosun. dünyanın patronu olsan nolcak. en iyi ihtimalle 30 yaşında yaşında ele geçirsen dünyayı, şu listeye harfiylen uysan, 80'inde ölücen abicim. 50 sene eder. insanlık tarihi 1 günse, bi saniye edersin. evrenin tarihinde gözle görülmezsin.

* o evil overlord linki de efsanedir.

* bu günlük bu kadar yeter. bu senelik bile yetebilir aslında.

posted under |

0 yorum:

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt Ana Sayfa

aycan iddiaları

1. 2010-2011 sezonunda bucaspor'da forma giyen torric jebrin bundan 5 sene içinde chelsea ayarında ( şampiyonlar ligi'ne ilk iki torbadan seçilen) bir takımında forma giyer. iddia el fakhir gold'una.

not: bulls şampiyon olamadı, stoch hala fenerde. bunları aycan kazandı.

2. kgbb: -5

3. mutuyla iddia: ales'den 40 veya üzeri matematik sorusu çözersem bıyık bırakacam. 40'ın altında kalırsam o bırakacak. sonunda kazanan bıyık olacak.

consumables

  • tim powers - the anubis gates

    Blog Listem

    • D3lta - Happy Out Of Love - *Geçtiğimiz günlerde "Strange" şarkısına denk geldiğim ve aynı gün içerisinde 150 kez dinlememe neden olan müzisyen **D3lta'yı gururla takdim etmek ister...
      10 saat önce
    • Elitler ve Eltiler. - Şehrin seçkinci sınıfının ya da bu sınıfın aracına bir yanından tutunmuş seyahat edenlerin, şehrin yeni yer, mekan ve köşelerini mutlak tavaf etme, ora...
      6 ay önce
    • İhale Deco'ya Kaldı - Real Madrid ve Barcelona arasında fırtınalar kopartan Arda Güler, Madrid kulübüyle sezonu açtı ama perde arkasında yaşananların detayları bitmek bilmiyor...
      10 ay önce
    • Klas - Klas pic.twitter.com/t2VP9ef7WF — footbaLLove (@footbaLLove) November 24, 2022 Klas yazısı ilk önce footbaLLove üzerinde ortaya çıktı.
      1 yıl önce
    • Müziğin öldüğü gün #BBIThrowback - 3 Şubat 1959’da yaşanan bir uçak kazası, tarihe “müziğin öldüğü gün” olarak kaydedildi. Peki neden? Bundan tam 63 sene önce Amerikan rock ‘n’ roll müzisy...
      2 yıl önce
    • Haftanın Albümleri (11.02.2020): Beraber ve Solo Geri Dönüşler - Gözümüzü yeni albüm, EP ve single’lara çevirdiğimiz müzik turunda bu hafta yol ikiye ayrılıyor. Bir yanda sakin vokaller, acelesiz ritimler, dinledikçe a...
      4 yıl önce
    • How Manchester United should line up against Wolves - Opening their Champions League campaign with a 3-0 win against Young Boys, Manchester United manager José Mourinho would have been…
      5 yıl önce
    • Seçim sonrası çuvaldızı - Dünkü seçimlerde ne gerçekte olmasını istediğim ne de olacağını tahmin ettiğim sonuç çıktı. İlkinde başarısız olmam şaşırtıcı ya da üzücü değil. Kaçımız ha...
      5 yıl önce
    • Bu Sefer Bahanem Var - Yine ihmal ettim blogu ama bu sefer sağlam bahanem var. Son 9 senedeki ikinci kıtalar arası taşınma olayına kalkıştım. Bilenler bilir, son 9 senedir Avus...
      9 yıl önce
    • Yan Dükkana Taşındık - Elimde olan, olmayan birçok sebeple buraya yazı yazamayacak duruma gelmiştim, elim biraz rahatlamışken dönüp tekrar yazmaya içim el vermedi. 4 senelik, bin...
      11 yıl önce
    • - *fotoşopta ustalık eserim.kankama sevgilersledunkelheit*
      11 yıl önce
    • Once upon a time in Gebze - bakıyorum da bizim blogda aylardır bir yazı eklenmemiş, sadece cem'in eklediği birkaç video var ama onların bile bir satır cümle açıklaması yok. bugün deni...
      11 yıl önce
    • - http://terssoruisareti.tumblr.com/ Bye.
      12 yıl önce

Recent Comments