ladies of music

bayanlar baylar, bir ödev erteleme yazısıyla daha devam ediyoruz. şu anki planım bloga yazarak bir tempo yakalayıp, paper'a devam etmek. bakalım. ha bugünkü konumuz müzik camiasından hoş hatunlar. bazıları kadın, bazıları kız, bazıları bayan. hatun hepsini kapsadığından dolayı seçtim. bayan niyeyse sevilmiyor. blog'un 'kadın' okuyucuları gün gittikçe arttığından artık daha dikkatli olmamız lazım. zamanında burda bikinili hatun fotoraflarından dvd ödüllü tahmin yarışması yapardık be.


neyse. belirli bir sıraya koyamadım. çok denedim, olmadı! bir de tabi dış görünüşleri kadar seslerinin, müzik, kılık kıyafet, ve yaşam tarzlarının da önemli olduğu bir 'skala'dan geçirerek seçtim hepsini. bilginize.


alison mosshart



alison aslında bir numara ya. bundan sonrasını sıraya koyamadım diyelim. of nerden başlasam bilemedim. bi kere ismini ilk kez duymuyosunuzdur belki de. placebo'nun meds'inde "beybi did you forget to take your meds?" diyen abla - hakiki kız olan-. yaa işte.


tabi bir placebo şarkısıyla blog'da ve gönlümde yer edinmedi alison. her şey şununla başladı;


<iframe width="420" height="345" src="http://www.youtube.com/embed/g5_c8qH9cZo" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>


saçları müsaade ettikçe sırf sesten ibaret olmadığını gördük. aslında suratında kelimelere dökemediğim hafif bir yamukluk var. farkındayım. domuza benziyo sanki. ama benim en sevdiğim hayvan da domuz zaten.


iyi saçmaladım. her şey orantıda değil zaten. overall bi tatlılık var hatunda. duruşunda falan bi şeyler var. hayatı çözmüş gibi böyle, eğlenmesine bakıyo.


şimdilerde the kills adlı grubu var. vv diye de bi takma adı var. gereksiz bilgi.



zooey


birinci olmadığından gönlünü almak için ona ismiyle hitap ettim. aktris desen, oyuncu desen, insan desen birinci olurdu. ama iş müziğe gelince, yukarıda bahsettiğim skaladan dolayı birinci olması mümkün değildi. zira çok bayık şarkılar yapmakta. sırf smiths falan coverlasa belki birinci olabilirdi. bi de takıldığı tip hoşuma gitmiyo. ne de güzel çıkmış, in the sun klibinden. listenin üçüncüsü kim değil az sonra.



kim deal


wordplay! listenin en çirkin insanı kim deal. yaşlı da artık. ellisine merdiven dayamış, çıkmış merdiveni, yukarı çekiyo altmışlar için. e peki neden listeye aldın onu komutan?!


pixies.



pixies olmasa nirvana olmazdı. nirvana olmasa müzik olmazdı...


bi sonraki hatun kim gordun mu?


kim gordon


wordplay! valla espri yapmak için seçmedim. aynı mantık devam ediyo. sonic youth olmasa pixies olmazdı dan. hem iki kim olmadan olmaz. himym'de bile bahsediliyodu galiba bundan? aycan? ayrıca kim gordon ben doğmadan önce şarışındı, güzeldi.



rock tarihi dersine dönmeye başladı. wanda jackson falan demeden günümüze dönsek iyi olacak. kim var sırada?


lykke li


valla baya araştırdım adı kim olan birini ama bulamadım. likili geldi aklımda. pek şarkısını da bilmiyorum gerçi. ama listemde yani.



i blame coco



bu hatunun hiç bir şarkısını bilmiyorum. adını bile bilmiyorum. lykke li fotorafı ararken rastladım. werchter'de de çıkıyo ondan koydum. dinleriz bi ara.


oh land



garip bi ismi var. şarkı söylemeden bile para kazanabilirmiş gibi güzelliğiyle. bir iki şarkıyla last.fm hatırlattığı için girdi listeye. torpilli bi de.


Olivia Merilahti



adını yeni öğrendim olivia'cım ama bil ki bu liste sırayla gitseydi yukarılarda olurdun. kahkülden kazandığın gibi, on my shoulders gibi koca bir yaza damgasını vurmuş bir şarkı da senin. zooey'nin aksine takıldığın tip de efendi bi adama benziyo.


françoise hardy



yoruldum artık ödeve başlama vakti. tartışmasız bir isimle noktalayalım dedim. güzelliği tartışılmaz heralde. sesi de fena değil şarkıları pek bana göre olmasa da. daha önemlisi, rock camiasındaki etkileridir heralde. baya bi şeyler yapmış ben de yeni öğrendim. bob dylan françoise'yla tanışmadan konsere çıkmam diye tutturmuş mesela. mick jagger'la takılmış falan filan. tanrıça gibin.



bugünlük bu kadar. kesin unuttuklarım olmuştur. zaten baya kişisel bir listeydi. gocunmak yok. çok yorum yapıyosunuz, cevaplamaktan yoruluyorum. biraz beni de düşünün. listede göremeyip üzüldüğünüz hatun kişileri yorum kısmında paylaşmayın. ben de artık 1 ay bi şey yazmam zaten.




posted under |

0 yorum:

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt Ana Sayfa

aycan iddiaları

1. 2010-2011 sezonunda bucaspor'da forma giyen torric jebrin bundan 5 sene içinde chelsea ayarında ( şampiyonlar ligi'ne ilk iki torbadan seçilen) bir takımında forma giyer. iddia el fakhir gold'una.

not: bulls şampiyon olamadı, stoch hala fenerde. bunları aycan kazandı.

2. kgbb: -5

3. mutuyla iddia: ales'den 40 veya üzeri matematik sorusu çözersem bıyık bırakacam. 40'ın altında kalırsam o bırakacak. sonunda kazanan bıyık olacak.

consumables

  • tim powers - the anubis gates

Recent Comments