rambling madman

* bi ödevi turnitin'e yüklemekten müthiş bir haz duyuyorum. çalıyorum, çırpıyorum, plagiarismin kitabını yazıyorum. %6 diyo mal. hepsi de tırnak içinde. bayılıyorum. keşke her ödevi turnitin'e yükletselerdi.


* uyku benim için kutsaldır. uykuma saygı göstermeyene saygı göstermem. tam dalmışken kafama su döken biri olursa hayatımdan silerim. suratına bakmam bi daha.

* tekerlekli sandalye basketbolu baya ilginç bi spormuş. ilk defa tam bi maç izledim. amerikan futbolu gibi perdeleme falan var. çok zora benziyor. üçlük falan atıyo adam, helal olsun.

* piledriver waltz ne muazzam bi şarkıdır.

* hem stresin hem alkolün bünyeye zararlı olması mantık dışı. kim düşündüyse kınıyorum.

* klose, inzaghi, crespo. hiç sevmem.

* formalite sınavım var yarın. normal paper'da bile espriler yapıyorum şu sıralar. sınavı okuyacak hocaya allah kolaylık versin.

* allah'a inanmayan biri bana allah kolaylık versin dese bütün gün ne demeye çalıştığını düşünürüm.

* bi haftadır o kadar çok rakı içtim ki, afedersin bokum rakı kokuyodu geçen gün.

* uykum geldi. pikenin az, yorganın fazla geldiği dönemdeyim.


posted under |

0 yorum:

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt Ana Sayfa

aycan iddiaları

1. 2010-2011 sezonunda bucaspor'da forma giyen torric jebrin bundan 5 sene içinde chelsea ayarında ( şampiyonlar ligi'ne ilk iki torbadan seçilen) bir takımında forma giyer. iddia el fakhir gold'una.

not: bulls şampiyon olamadı, stoch hala fenerde. bunları aycan kazandı.

2. kgbb: -5

3. mutuyla iddia: ales'den 40 veya üzeri matematik sorusu çözersem bıyık bırakacam. 40'ın altında kalırsam o bırakacak. sonunda kazanan bıyık olacak.

consumables

  • tim powers - the anubis gates

Recent Comments