* mikel obi'nin babası serbest bırakılmış. zamanında ben keşfetmiştim bu adamı u20 turnuvasında. isaac promise'yle döktürüyorlardı. sene 2006.


* ertelemede baya iddialıyım. en başarılı olduğum şeylerden biri.

* arada yanlışlarım olsa da türkçeme dikkat etmeye çalışıyorum. tek istisna baya. 'bayağı' gereksiz uzun. ve de bayağı. sıkıcı gibi bir anlamı da ayırmış oluyorum böylece. türkçe'yi güzelleştiriyorum.

* dışarı çıkmadığım için duş almıyorum. duş almadığım için dışarı çıkmıyorum.

* uykusuzluğun kafası bir başka oluyor.

* şimdi bir dinde diyelim alkol yasaksa, devletin de bu yasağı kanunlarla dayatması çok saçma değil mi? adam kendi rızasıyla alkol almamış olmuyor ki böyle? yasak olduğu için alamıyor ama yine de cennete gidiyor. bunu dile getiren oldu mu hiç? ilk ben düşünmüş olamam bunu.

* ülkemizde domuz eti yenmemesi de çok saçma. daha da saçma hatta. çal, çırp, iç falan filan ama domuz yemiyo kimse. garip.

* telefona bakmamak çok zevkli bir şey. ev telefonu çalıyo bazen. kim arıyo diye bakmıyorum bile. cepten arasın. salonda bi de ev telefonu. ayıptır.

* i miss the innocence i've known, playing kiss covers beautiful and stoned.

* reign over me sıkıcı olmasına rağmen güzel bir filmmiş. çok fazla hollywood bağımlısı oldum. devamlı aksiyon olsun komedi olsun istiyorum.







posted under |

0 yorum:

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt Ana Sayfa

aycan iddiaları

1. 2010-2011 sezonunda bucaspor'da forma giyen torric jebrin bundan 5 sene içinde chelsea ayarında ( şampiyonlar ligi'ne ilk iki torbadan seçilen) bir takımında forma giyer. iddia el fakhir gold'una.

not: bulls şampiyon olamadı, stoch hala fenerde. bunları aycan kazandı.

2. kgbb: -5

3. mutuyla iddia: ales'den 40 veya üzeri matematik sorusu çözersem bıyık bırakacam. 40'ın altında kalırsam o bırakacak. sonunda kazanan bıyık olacak.

consumables

  • tim powers - the anubis gates

Recent Comments