diary of a madman

* halkımız gülmesini bilmiyor. bütün sorun burda. herkes gülse, siyaset savaç zart zurt hiç biri kalmaz. hangi devlet adamını kahkaha atarken gördünüz? yok. her yer böyle. geçen bronx'un bodyguardı ne güleryüzlü adamdı. çok hoşuma gitti.


* ciğercilerin dükkanlarının isimlerini yaratıcı isimler koyması şart. muazzam bir potansiyel var. benim gördüklerim. canımın ciğeri ve ciğerimin köşesi. hakikaten de köşe de dükkan. biraz ciğer seviyo olsam gider yerin sırf isminden dolayı.

* telefon defterini özledim genel olarak. en son ne zaman telefon defteri kullandınız? di mi? nesli tükeniyor resmen. torunlarımız telefon defteri nedir bilmeyecek. değerini bilmek lazım.

* çok büyük düşünürsen ilerde defter diye bir şey de kalamayacak. üstünde durmamak mı lazım. dedeler bilgisayardan falan anlamıyo ya. bizimle de deftere yazıyoruz diye dalga geçerler mi?

* steve jobs ölmüş ne büyük olay oldu. öyle ki kerem bile " statusune steve jobs yazmayani dovuyolarmis" diye protesto etmiş twitterından. lakin kendisi de statüsüne steve jobs yazanlardan biri olmuş. olsun ama yapacak bi şey yok. gelişme var kerem. aferim. bi de hilal cebeci'yle konuşmaya çalışmasan süper olacak.

* pepee pepee çok üzülüyor.

* twitter'da bir akım var. bir konsept çıkıyor. herkes ilgili bi şeyler söylüyor. şimdi #zamanigerialabilsem diye bir şey var. herkes zamanı geri alsa ne yapcağını söylüyor. anlatabildim mi? fikir güzel uygulama kötü. arada güzel şeyler de var ama yazık oluyor onlara.

* miles kane konsere geliyo kimsenin haberi yok. allah belanızı versin. gideceğimden de değil bi adam gibi reklam falan yapın. sanki arayıp yarın konsere gelir misin miles diyorsunuz?

* türk dizisi izleyen insanlar izlemeyenlere göre daha sabırlı olur gibi bir iddiam var.

* bir gün her evde ikea bardaklardan olacak.

* hiç saadettin teksoy napıyo diye merak etmiyo musunuz? ne vefasız insanlarsınız.

* galatasaray basket takımını futbol takımından daha çok seviyorum bu sene. lakovic forması ve kombine alcam en kısa zamanda. lakovic zaten sempatik bi elemandı. panathinaikos günlerinden severim.

* bayadır da futbol yazmıyorum. rezalet bir durumda türk futbolu. premier lig izliyorum. ne olursa olsun arsenal'i tutuyorum.

* insan rüyasında sadece daha önceden gördüğü suratları görebilirmiş. çok fantastik bir şey rüya olayı. bence herkes rüyalarını hatırlamak için not almalı. bir rüya günlüğü. ilk ben başlıyorum. zor olcak. başlarsam söylerim. siz de başlarsınız.

* hep bir i am spartacus sahnesinin bir parçası olmak istemişimdir. en çok tepegözün kablosu koptuğunda yaklaşmıştım ama suçu işleyen ben ve mutu dışında "ben yaptım" diyen olmadı tabi. bencil dünya. masumken demek lazım ki bi boka yarasın.

* 2k12 çıktı. oynuyorum. şutlar değişmiş baya. zorlaşmış. savunmak da kolaylaşmış. sıçramadan sut savulabiliyor. 2k yapıyor.

posted under |

1 yorum:

Adsız dedi ki...

http://heroes-newerth.com/heroes/the-madman

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt Ana Sayfa

aycan iddiaları

1. 2010-2011 sezonunda bucaspor'da forma giyen torric jebrin bundan 5 sene içinde chelsea ayarında ( şampiyonlar ligi'ne ilk iki torbadan seçilen) bir takımında forma giyer. iddia el fakhir gold'una.

not: bulls şampiyon olamadı, stoch hala fenerde. bunları aycan kazandı.

2. kgbb: -5

3. mutuyla iddia: ales'den 40 veya üzeri matematik sorusu çözersem bıyık bırakacam. 40'ın altında kalırsam o bırakacak. sonunda kazanan bıyık olacak.

consumables

  • tim powers - the anubis gates

Recent Comments