guilty pleasure songs

evet. bu liste bayadır bekleniyordu zannediyorum. yok lan kimse beklemiyodu. benden neden beklersin ki böyle bi şey? bilemem. dinlediğim müzikle çok böbürlenirim gerçi. bekleyenler olabilir. buyrun elinize koz veriyorum.


1. bunu paylaşmıştım zaten. oldukça duygusal bir parça. sözler güzel. ruh var şarkıda, ruh. ondan seviyorum. kalbim kırılsa da söylesem istiyorum. yok pepee'yle alakalı o. açmaya korkuyorum pepee çok üzülüyor'u.


2. duygusal devam ediyoruz. 88-89 bizim doğduğumuz zamanlar. annemlerin düğünde çalmış galiba. george michael da ne çirkin adam. bu şarkını trompet midir hangi enstürmansa o solosuna biterim. sonraki kısım da iyi gider. we could have been so good together diye.


3. yavaş yavaş oldies listesi oluyor. ilginç. daha çok bir erkeklerin dinlemeceği şarkılar gibi. sosyolojik bi şeyler var burda. ben bu şarkıları niye dinleyemiyorum rahat rahat. it's just a little crush. güzel şarkı diil mi allah için.


üşendim yine. bi kaç da rap koycaktım. n.w.o - straight outta compton, jay-z - 99 problems.

bi de everybody dance now.



posted under |

0 yorum:

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt Ana Sayfa

aycan iddiaları

1. 2010-2011 sezonunda bucaspor'da forma giyen torric jebrin bundan 5 sene içinde chelsea ayarında ( şampiyonlar ligi'ne ilk iki torbadan seçilen) bir takımında forma giyer. iddia el fakhir gold'una.

not: bulls şampiyon olamadı, stoch hala fenerde. bunları aycan kazandı.

2. kgbb: -5

3. mutuyla iddia: ales'den 40 veya üzeri matematik sorusu çözersem bıyık bırakacam. 40'ın altında kalırsam o bırakacak. sonunda kazanan bıyık olacak.

consumables

  • tim powers - the anubis gates

Recent Comments