highdeas


* sami yen yıkıldı diye orjin köfte'yi unutmamalıyız. arada gidelim. sıra falan da yok.

* bazı şarkılar var, çok garip şeylerle bağdaştırmışım. aycan diyince hatırlamış oldum. adam song 2'yu öyle bi şeyle bağdaştırmış ki.

* sonra metrobüs'e binmeye başladım yeni yeni. binip köprü tıkalı olsun diye dua ediyorum. o tkm denen alet yalan baya. güvenmemek lazım.

* metrobüs'ün içinde "lütfen inenlere yol veriniz" yazıyor. ilk ne saçma lan dışarda yazması gerekmez mi dedim. sonra farkettim ki, metrobüsden inmek messi kıvraklığı istiyormuş. (messi kıvrak bi futbolcu) yol vermeyen hayvanlara yazmışlar.

* highdeas diye bir site var. çoğunlukla saçmalık dolu olsa da garip fikirler var arada. mesela 8 tane bebek cüce alıp bi orman satın alıp, onları orda büyütmek. gördükleri tek uzun insan ben olunca beni tanrı sanacaklar. başarılı buldum.

* ha bi de geçen mutu'nun bi fikri var. dedi ki "bi insan sarhoşken benle anlaşamıyosa bi takım sorunları vardı" tarzı bi şey dedi. sonra arkadaş danışmanlığı gibi bir sektör belirdi kafasında. yeni biriyle tanıştınız, uyumlu bir insan mı merak ediyorsunuz di mi? bizi arıyorsunuz, mutu'yu içirip o kişinin yanına salıyoruz. sonra size rapor veriyoruz.

* Just broke my record for consecutive days lived.


* bu insan da baya gerizekalı, uzak durun derim: www.facebook.com/profile.php?1983783

posted under |

2 yorum:

Mutu dedi ki...

sen hem mutuPad kullan sonra üstüme oyna

komutan dedi ki...

mutuPad çalışmıyo. kodda hata var.

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt Ana Sayfa

aycan iddiaları

1. 2010-2011 sezonunda bucaspor'da forma giyen torric jebrin bundan 5 sene içinde chelsea ayarında ( şampiyonlar ligi'ne ilk iki torbadan seçilen) bir takımında forma giyer. iddia el fakhir gold'una.

not: bulls şampiyon olamadı, stoch hala fenerde. bunları aycan kazandı.

2. kgbb: -5

3. mutuyla iddia: ales'den 40 veya üzeri matematik sorusu çözersem bıyık bırakacam. 40'ın altında kalırsam o bırakacak. sonunda kazanan bıyık olacak.

consumables

  • tim powers - the anubis gates

Recent Comments