yazı

* blog'da hep video olunca bir şeyler yazmak zorunda hissediyorum kendimi.

* ben futbol yazmadıkça, türk futbolu kötüye gidiyor. ligimizde play-off sistemi var. hırvatistan'a yenilmemiz çok da sıradışı değil bunun yanında.


* rijkaard ve hiddink, türk futbolunun değişmeyeceğini gösterdi bize. çözüm basit. yılmaz vural. ciddiyim. kasımpaşa'ya barcelona gibi pas futbolu oynatmış bir hoca. sever de döver de.

* hard rock cafe istanbul t-shirt'ünün esrarı nedir? nasıl oluyor? tek hard rock ankara'da değil miydi?

* aileyle yaşamak zor. devamlı bir stres. sonra misafir geliyo mesela, dünyanın en mutlu ailesi. çoğu aile böyledir tahmin ediyorum. toplumumuz başkaları ne düşünür'e kafayı takmış durumda. önce kendiniz bi mutlu olun. alınan bütün kararlarda komşular, akrabalar ne der kaygısı var. "birey yetişmiyor" bu ülkede.

* haha açtım baktım aynı şeyleri demiş mutu da. paragrafı mutu mode off diye bitircektim zaten.

* bi aralar paletle, zıpkınla dalma hevesim vardı. geçti, geri geldi. su altı fantastik bi yer. absolute silence derdi 5. sınıfta ms. velasquez. o kadına yanlışlıkla silgi fırlatmıştım ben. ey gidi ey.

* hipster'ı türkçe'ye lavuk olarak çeviren kemal'i kutluyorum.

* bad mother fucker cüzdanım eskimeye başladı. üzüntülerdeyim.

* aha bi de kasaplarda niye yerde saman gibi bi şey olurdu? araştırdım bulamadım. tam saman da değil çünkü. belki sadece benim gittiğim kasaplarda vardı ama. gören bilen varsa açıklasın lütfen. sarı sarı toz gibi bi şey. saman yanlış kelime evet.

posted under |

0 yorum:

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt Ana Sayfa

aycan iddiaları

1. 2010-2011 sezonunda bucaspor'da forma giyen torric jebrin bundan 5 sene içinde chelsea ayarında ( şampiyonlar ligi'ne ilk iki torbadan seçilen) bir takımında forma giyer. iddia el fakhir gold'una.

not: bulls şampiyon olamadı, stoch hala fenerde. bunları aycan kazandı.

2. kgbb: -5

3. mutuyla iddia: ales'den 40 veya üzeri matematik sorusu çözersem bıyık bırakacam. 40'ın altında kalırsam o bırakacak. sonunda kazanan bıyık olacak.

consumables

  • tim powers - the anubis gates

Recent Comments