2011

o zaman ben de başlıyorum 2011 listelerine. önce albümler, sonra şarkılar da yaparım.

the kills - blood pressures

albümü bana yapmışlar gibi. adamın söylediği şarkı hariç benim zevkime tam.

metronomy - english riviera

metronomy bu senenin grubudur. hearthbreaker dinlediğim ilk şarkıları, aylar oldu hala çalınca değiştirmiyorum. biraz da kendim keşfetmenin gururu var. english riviera bu kadar ses getirince ünlendiler baya. facebook sayfalarında komik fotoraflar falan da paylaşıp gönlümü çeldiler.

arctic monkeys - suck it and see

eleştirmenler falan pek beğenmedi. ingiliz ruhlarını kaybetmişler falan filan. ben bayıldım. önceki albümlere göre daha karanlık, daha sakindi.

kasabian - velociraptor

bu da güzel baya. days are forgetten favorim.,

"bi insan senede 4 albümü 'gerçekten' dinleyebilir" ali can akdağ 2011

yok lan başka doğru dürüst albüm dinlemedim ki. 2011'in en iyi 40 şarkısı desen sayarım.

vaccines, strokes, wild beasts, smith westerns, florence and the machine, cults zaman ayırıp dinleyemediklerim ama iyi olduklarından şüphelendiklerim. bi sene geriden geliyorum genelde.

albüm yok. nerde o eski günler gider albüm alırdık. ilk aldığım kaset michael jackson ama hangisi hatırlamıyorum. micheal jordan'la karıştırmıştım satan adama söylerken. ricky martin kasetlerim de duruyodu, annem atmadıysa. travis ama ilk kendim aldığım kaset sanırım. yoksa bi backstreet boys dönemi falan da hatırlıyorum. neyse. uykum geldi. iyi geceler.

zaman ayırdığınız için teşekkür ederim.

öptüm.

posted under |

0 yorum:

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt Ana Sayfa

aycan iddiaları

1. 2010-2011 sezonunda bucaspor'da forma giyen torric jebrin bundan 5 sene içinde chelsea ayarında ( şampiyonlar ligi'ne ilk iki torbadan seçilen) bir takımında forma giyer. iddia el fakhir gold'una.

not: bulls şampiyon olamadı, stoch hala fenerde. bunları aycan kazandı.

2. kgbb: -5

3. mutuyla iddia: ales'den 40 veya üzeri matematik sorusu çözersem bıyık bırakacam. 40'ın altında kalırsam o bırakacak. sonunda kazanan bıyık olacak.

consumables

  • tim powers - the anubis gates

Recent Comments