the secret in their eyes


el secreto de sus ojos orjinal ismi. ispanyol arjantin ortak yapımı. en iyi yabancı film oskarını almıştı. hakketmiş. suç, aşk falan her şey var gibi. senaryosu öyle muazzam değil açıkcası. hay allah şimdi ne olacak diye heyecanlanmadım yani. ama uzun bir süreyi başarılı sığdırmışlar iki saate. her oyuncu ayrı ayrı mükemmel oynamış. yönetmen geleneklere bağlı ama aşağıda paylaştığım sahneyi böyle bir filme koyacak kadar da yeniliklere açık.

özetle sürükleyici bir suç film değil. ortalarda sıkıldım hatta, tempo yavaşlayınca. ama çok iyi bi film.

bu sahneyi filmle izlemek ayrı zevkli olur. ben sinemadan anlamam, filmi izlemiycem ama futbol seviyorum diyorsan izleyebilirsin.

posted under |

2 yorum:

yolbulan dedi ki...

komutan burada anlasamadik ya. Ben pek sevmemistim filmi. Basit ve klise gelmisti. Evet guzel sahneler, fikirler var ama genel olarak senaryosu iyi degil ve temposu da dusuk olunca sikiciydi aslinda. Ana karakteri cok sevdigim de soylenemez.
Belki de izlerken beklentim yuksek oldugu icindir bilemeyecegim. 7/10

komutan dedi ki...

ben de o kadar sevmedim ama saygı duydum yani. burak yılmaz gibi film.

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt Ana Sayfa

aycan iddiaları

1. 2010-2011 sezonunda bucaspor'da forma giyen torric jebrin bundan 5 sene içinde chelsea ayarında ( şampiyonlar ligi'ne ilk iki torbadan seçilen) bir takımında forma giyer. iddia el fakhir gold'una.

not: bulls şampiyon olamadı, stoch hala fenerde. bunları aycan kazandı.

2. kgbb: -5

3. mutuyla iddia: ales'den 40 veya üzeri matematik sorusu çözersem bıyık bırakacam. 40'ın altında kalırsam o bırakacak. sonunda kazanan bıyık olacak.

consumables

  • tim powers - the anubis gates

Recent Comments