9.15

* bi sene olmuş geleli. halen arada rüyamda falan askere gidiyorum.

* eskiden yetişkinlerin hayatlarının hangi aşamasında sıkıcı ve somurtkan bireylere dönüştüğünü merak ederdim. bunlardan biri askerlik, diğeri de ev kredisi ödemek olabilir, emin değilim.

* gereksiz virgül kullanmayı çok özlemişim biliyor musun?

* bloga, spotify'da corman'ın "whatever people say i am..." isimli albümü dinlediğini görüp, nostaljik hislere kapılarak geldim.



* 4 yazıda bi müzik gençleer. arctic monkeys bizim neslin grubudur. arada bi ergenliğe geç girdi gibi oldu ama yetişti sonradan. bizim neslin şarkısı da seven nation army'dir. yazmışımdır bunları.

* twitter popülerleşince blog yazan da kalmadı. meşhur spor bloglar dönemi vardı bi ara. bi tek benle alakalı değil, eğilim böyle. 140 karakter yetiyo diyecem ama oraya da bi şey yazdığım yok adam gibi. kritik gol ya da basket atan galatasaray'lı oyunucunun adının son hecesini uzatarak yazıyorum işte. justin carteeeeer!

* bunları da yazmış olabilirim daha önce. öncekileri yazılarıma bi baktım da hakketen iyi yazıyormuşum ya. sonlarda baya baya iyiymişim. çok şanslınız da değerimi bilemediniz. göz kırpmadan okudum, saat 3 oldu yarın işe gitcem, o derece iyi yazmışım.

* öptüm. seneye yazarım tekrar




posted under |

0 yorum:

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt Ana Sayfa

aycan iddiaları

1. 2010-2011 sezonunda bucaspor'da forma giyen torric jebrin bundan 5 sene içinde chelsea ayarında ( şampiyonlar ligi'ne ilk iki torbadan seçilen) bir takımında forma giyer. iddia el fakhir gold'una.

not: bulls şampiyon olamadı, stoch hala fenerde. bunları aycan kazandı.

2. kgbb: -5

3. mutuyla iddia: ales'den 40 veya üzeri matematik sorusu çözersem bıyık bırakacam. 40'ın altında kalırsam o bırakacak. sonunda kazanan bıyık olacak.

consumables

  • tim powers - the anubis gates

Recent Comments