ricochet

* internet terk edilmiş blog dolu farkında mısınız? twitter çok harika bi devri bitirdi. belki ilerde tekrar moda olur.

* seneye görüşürüz demişim şubatta. arada açıp okuyorum ben. nostalji inkardır. acıtan bugünün inkarı. kendi yazdıklarımı en çok ben beğeniyorum sanırım. blogu bi açarsam sonuna kadar gidiyorum.

* son iki cümle bi woody allen filminden. woody allen kadar nefret ettiğim adam azdır. kendi halinde bi yönetmen halbuki.

* blogun en hoşuma giden tarafı, 8 ay sonra gelip, 4 tane * ile başlayan yazı yazıp, bi tane şarkıyla devam etmenin, yıllar sonra ilk defa bisiklete binmek gibi hissettirmesi. En son ne zaman bisiklete bindin?



* vallaha kendime geldim. böyle yazın ilk defa denize girmek gibi. ya da yazlıktan istanbula dönünce yatağında yattığın ilk gece gibi. 1 senedir görmediğin arkadaşınla rakı içmek gibi.

 * ben bu yaz denize girmedim galiba. blogu okuyunca bi bodrum aşkı göze çarpıyo. hüzün.

* benimle belle and sebastian konserine gelcek okuyucum var mıdır?

* bu yaz sziget'e gittim ama. güzeldi de ya bizim yaşımız geçti ya da ikinci avrupa festivalim diye çooook da beğenmedim yane. bi werchter değildi. kings of leon falan zaten 3 senedir albüm çıkarmıyo adamları iki festivalde de izledim, ikisinde de aynı şarkılar. biraz ama yaşla alakalı.



* the guest güzel filmdi. zamanında tam bloga yazmalık film hatta. çünkü böyle herkesin seveceği bi film değil. üstteki şarkı ordan.

*sonra it follows da aynı tarz korku/gerilim filmi. tam bloga yazıp tartışmalık. geçen inside out'u izledim animasyon. baya iyiydi. psikolog arkadaşlarım var ama blogumu okumuyolar bilhassa onlar izleseydi halbuki.

* sonracığıma bu ara baya güzel film var sanki. me earl and the dying girl'i beğendim baya. biraz ağırlaştı sonlara doğru ama güzeldi genel olarak. baya güldürdüğü yerler oldu. ergen kanser filminin güzel olanı.

*jurassic world'ü beğendim. kolay içine edilebilecek bi filmi güzelcene çekmiş adamlar. 8 aydır yazmadığımı düşünürsek baya geriye gidebiliriz aslında.



* relatos salvajes bayaa iyiydir kesin izleyin. 4-5 kısa film gibi zaten. southpaw hafif klişe de olsa güzeldi. bu kadar yeterli şimdilik bi 8 ay sonra yazarım yine 5 film daha. zaman yolculuklu baya film çıktı bu arada. bir yazımızın konusu da o olsun. aşklı meşkli yaptılar baya bu aralar.

* şimdi ben 8 ayda bir yazıyorum ya. sen de buraya 8 ayda bir bakıyosundur aklına gelince. ilk mesela dün baktın diyelim. 16 ay ediyo. korkunç bir şey.

* corman bu bloga en çok gönderme yapılıp en az farkında olan adamdır. benim müzik zevkimde de baya etkili bi adamdır.

* aslında filmleri tek paragrafta yazmıştım ama bu iki şarkıyı da koymak istedim.



* şimdi uyuyorum. beni bekleyin anacığım.

* bu yazıların başlıkları da baya iyi seçmişim. glimpse falan.

* ricochet diye uzaktan kumandalı arabam vardı. iki tarafıyla da giderdi.

* 4 olur yazılar.




posted under |

3 yorum:

_ipekaybay dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
_ipekaybay dedi ki...

ben de bu sarkiyi ariyodum <3

artik adsiz olarak yorum gonderilemiyo.. dusunsene, ya 3 sene once de gonderilemiyo olsaydi :)

_ipekaybay dedi ki...

http://sipsita.blogspot.co.uk/2012/01/nostalgia.html

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt Ana Sayfa

aycan iddiaları

1. 2010-2011 sezonunda bucaspor'da forma giyen torric jebrin bundan 5 sene içinde chelsea ayarında ( şampiyonlar ligi'ne ilk iki torbadan seçilen) bir takımında forma giyer. iddia el fakhir gold'una.

not: bulls şampiyon olamadı, stoch hala fenerde. bunları aycan kazandı.

2. kgbb: -5

3. mutuyla iddia: ales'den 40 veya üzeri matematik sorusu çözersem bıyık bırakacam. 40'ın altında kalırsam o bırakacak. sonunda kazanan bıyık olacak.

consumables

  • tim powers - the anubis gates

Recent Comments