Galatasaray - Denizli

* barış iyi penaltı atıyorsun ben biliyorum ama sana nooluyo!? golu keita atmış, taraftarın önünde golle başlamak istiyo sezona. kewell'a belli ki penaltıları sen atıcaksın denmiş, bırakmadı. arda kaptan. sen napıyosun orda? kafa toplarından zamanlaman iyi. bi kaç gol atarsın bu sezon

* keita müthişti. güçlü, hızlı. omuz kontrollerine hasta oldum özellikle. ama 2-3 tanesine el dedi hakemler. kızmıyorum çünkü anormal gözüküyo o kadar rahat kontrol edebilmesi. tekrar izleyince hepsi nizami gibi geldi bana.

* uğur'un biraz daha oynarsa eski haline döner.

* rijkaard'ın eşinin yanındaki bayan, kendisinin kızıysa evlenme teklifimi kabul eder mi?

* burak'ın kendi kalesine attığı golde, keita'nın sevinci güldürdü.

* baros'a evlenmek yaramamış.

* bi an vardı emre aşık çalımlar falan attı. gözden kaçtı. forvet yedeği olur ondan. savunmada da başarılıydı

* bugün leo franco'nun yerinde kerem gülşen bile oynardı. altın sarısı kaleci forması değişik olmuş, yakışmış.

posted under |

0 yorum:

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt Ana Sayfa

aycan iddiaları

1. 2010-2011 sezonunda bucaspor'da forma giyen torric jebrin bundan 5 sene içinde chelsea ayarında ( şampiyonlar ligi'ne ilk iki torbadan seçilen) bir takımında forma giyer. iddia el fakhir gold'una.

not: bulls şampiyon olamadı, stoch hala fenerde. bunları aycan kazandı.

2. kgbb: -5

3. mutuyla iddia: ales'den 40 veya üzeri matematik sorusu çözersem bıyık bırakacam. 40'ın altında kalırsam o bırakacak. sonunda kazanan bıyık olacak.

consumables

  • tim powers - the anubis gates

Recent Comments