ve oldu

senelerce süren çabalarımın sonucunu dün akşam almış bulunmaktayım. insanların çok içki içince kustuklarını kavrayamamış, ve bu yüzden beni defalarca küçümseyip ridikule etmiş olan -ridukle yeni lafım- aycan patır a.k.a bobo, dün akşam itibariyle kusmuş bulunmaktadır.

genel olarak gecenin sonunda kusan birisi olarak, kendisinin kusma zamanlamalarını ilginç bulduğumu belirtmek isterim. aldığım duyumlara göre aralıklarla 3 kez kusmuş. maalesef bu tarihi ana bizzat şahit olamadım ama baskılarım sonucu bir itiraf alabildim. elimdeki bilgiler kesin ve nettir, tereddütünüz olmasın.

kusanlar! şimdi sıra bizde! her ne kadar cuma'dan sonra hollanda topraklarına kusacak olsa da şu önümüzdeki 1 hafta içinde onu elimizden geldiği kadar ridikule etmeliyiz - iyi di mi ama, ridikule- ben şahsen kendisinin o mavi gözlerine her baktığımda, suratına doğru 3 parmağımı tutmaya başladım. üçlük atmış basketçi hareketi de çok başarılı olabilir diye düşünüyorum. bir klasik haline gelmiş "seven taayms", aycan'a three taayms" olarak sunalabilir. frank'la konuştum - rijkaard- akşam takımı üç gol attırmaya çalışıcak.

yaratıcı olun, acımayın. biz kustuğumuzda çektiklerimizi düşünün. o bize acımamıştı. saladin'in askerleri gibiyiz. sonuçta jerusalem her şeydir.
-mercy...
-no i can not.

posted under |

0 yorum:

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt Ana Sayfa

aycan iddiaları

1. 2010-2011 sezonunda bucaspor'da forma giyen torric jebrin bundan 5 sene içinde chelsea ayarında ( şampiyonlar ligi'ne ilk iki torbadan seçilen) bir takımında forma giyer. iddia el fakhir gold'una.

not: bulls şampiyon olamadı, stoch hala fenerde. bunları aycan kazandı.

2. kgbb: -5

3. mutuyla iddia: ales'den 40 veya üzeri matematik sorusu çözersem bıyık bırakacam. 40'ın altında kalırsam o bırakacak. sonunda kazanan bıyık olacak.

consumables

  • tim powers - the anubis gates

Recent Comments