going the distance


arkadaş ne güzel film çekmişsiniz, duygusal komedi yapıp komediyi unutmamışsınız, bravo, ama bu nasıl bir pazarlamadır, bu ne kötü bir afiştir. bir erkek bu afişe bakıp, konusunu okuyup bu filmi izlemek istemez -adı aycan değilse-. torrentini bir süredir görüp, saf bir aşk filmidir diye fifilemiyordum - fiil buldum lan. bu tire koyup cümleye cümle eklemek de afili baya-, bugün ne değişti? charlie day ismini gördüm önce -its always funny in philedelphia'daki weird eleman- sözlükte de övülmüş. indirdim, izledim, beğendim. ilk 20 dakikası zaten hem duygusal hem komedi açısından muhteşemdi. sonlara doğru biraz sıradan bir hale gelip, ucuz romantik anlar barındırsa da, genel olarak tavsiye edebileceğim bir film. the boxer rebellion adlı grup da bonusu oldu filmin, ribery gibi.

posted under |

0 yorum:

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt Ana Sayfa

aycan iddiaları

1. 2010-2011 sezonunda bucaspor'da forma giyen torric jebrin bundan 5 sene içinde chelsea ayarında ( şampiyonlar ligi'ne ilk iki torbadan seçilen) bir takımında forma giyer. iddia el fakhir gold'una.

not: bulls şampiyon olamadı, stoch hala fenerde. bunları aycan kazandı.

2. kgbb: -5

3. mutuyla iddia: ales'den 40 veya üzeri matematik sorusu çözersem bıyık bırakacam. 40'ın altında kalırsam o bırakacak. sonunda kazanan bıyık olacak.

consumables

  • tim powers - the anubis gates

Recent Comments