playlist

the kills - dna

bu kills tam benim tarzıma göre şarkılar yapıyor ama görmezden geliyorum. sorsan konuşurum falan, alison mosshart çok tatlı hatun falan sallayabilirim ama 3-4 şarkısını biliyorum en fazla. benden daha çok ilgiyi hakediyorlar, kabul ediyorum. şarkıları başka konulara uyarlayarak anlatma özelliğim giderek gelişiyor bu arada.

tapes 'n tapes - freak out

freak out! freak out! freak out!

the nationals - think you can wait

ana karakterin fiziksel ve duygusal olarak yorulduğu bir filmin kapanış parçası olur.

toni braxton - un-break my heart

daddy why did mommy leave?
o değil de bu şarkıya böyle yeni bi soluk getirse biri güzel olur sanki. say you love me agaiin. güzel şarkı lan aslında. guilty pleasure song.

the strokes - machu picchu

bu şarkının patlaması lazım artık radyo eksen.

posted under , |

9 yorum:

Adsız dedi ki...

TONI BRAXTON MI?

GAYGAYGAYGAYGYAYGAYGAGYAYGAGYAYGYAYGYGYAYGYAYGAYGYAYGYAGYAYFAGFGAFGAGFGAFGAGFGAGFGAFGAFGAGFGAGFGAFGAGFGAGFGAFGAGFFAGFAGFAGFAG

GAYFAGB14TCH.

Adsız dedi ki...

pazar gunu strokes'u gormeye gidiyorum komu!! mcy

komutan dedi ki...

sweetlife. ama karabük gibi bir işi kentinden yetişmiş birinin 1 mayıs'da işcinin yanında olmasını beklerdim.

yolbulan dedi ki...

tapes 'n tapes yeni album mu bu nasil komutan? eski albumleri iyiydi baya ya bunlarin..

komutan dedi ki...

tek şarkı biliyorum valla. yeni sayılır ama bi kaç ay oldu çıkalı.

Mutu dedi ki...

isci bayramini sweetlife'daki hippieler de iyi kutlar be kenk.. bilirsin sosyalist hippie kardeslerimi. hepsi karabuklu sayilir.

temmuz'da all good'a da gitmek istiorm eger gelirsen beraber gidelim, cadir madir kuruyoruz falan liste cok genis kenk

yolbulan dedi ki...

all good'daki gruplarin bir tanesini bile bilmiyorum olm ne alakasiz bir festival o. temmuzda benicassim ispanyaya gidin olm dunyanin en iyi festivali olur bu sene liste fena iyi.

komutan dedi ki...

belçikaya gidiyoruz abi. bi işi yapacaksan tam yapacaksın. gelsene sen de işin var mı?

http://www.rockwerchter.be/en/lineup/index.aspx

yolbulan dedi ki...

abi o festivali bilmiyodum valla cok abartiymis hayatimda daha iyi liste gormedim bildigin herkes orda. su salak staj isim olmasa hakkaten atlar gelirim ya

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt Ana Sayfa

aycan iddiaları

1. 2010-2011 sezonunda bucaspor'da forma giyen torric jebrin bundan 5 sene içinde chelsea ayarında ( şampiyonlar ligi'ne ilk iki torbadan seçilen) bir takımında forma giyer. iddia el fakhir gold'una.

not: bulls şampiyon olamadı, stoch hala fenerde. bunları aycan kazandı.

2. kgbb: -5

3. mutuyla iddia: ales'den 40 veya üzeri matematik sorusu çözersem bıyık bırakacam. 40'ın altında kalırsam o bırakacak. sonunda kazanan bıyık olacak.

consumables

  • tim powers - the anubis gates

Recent Comments