arctic monkeys - r u mine?


arctic monkeys'e ergenim.

posted under |

12 yorum:

Adsız dedi ki...

bişey demicektim aslında ama bu çok iyi olmuş.

komutan dedi ki...

i'm gay for alex.

komutan dedi ki...

iyi ki dedin ve de.

Adsız dedi ki...

sen silebiliyosun ama ben silemiyorum sonradan hiç adil değil bu durum

komutan dedi ki...

hehehe. blog benim blogum, olsun o kadar. sabaha kadar durdu, okuyan okudu. gececileri ödüllendirdim.

komutan dedi ki...

sen okumadın mı?

Adsız dedi ki...

yani orası öyle haklısın

nedenini sorardım ama nasıl olsa söylemezsin.

öyle olsun bakalım

gececilere de buradan selamlar

Adsız dedi ki...

hangi saat diliminde yazdığını merak ettim açıkçası çünkü eve çok geç gelmiştim o zaman yazdım ve sabah uyandığımda bir cevaplar yazılmış sonra silinmiş bile ben uyurken

okuyamadım sonuç olarak.

komutan dedi ki...

sarhoştum hatırlamıyorum.

Adsız dedi ki...

hayat sana güzel

komutan dedi ki...

sorma

Adsız dedi ki...

http://www.youtube.com/watch?v=jEgX64n3T7g

Uyumadan dinlemek lazım bunu

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt Ana Sayfa

aycan iddiaları

1. 2010-2011 sezonunda bucaspor'da forma giyen torric jebrin bundan 5 sene içinde chelsea ayarında ( şampiyonlar ligi'ne ilk iki torbadan seçilen) bir takımında forma giyer. iddia el fakhir gold'una.

not: bulls şampiyon olamadı, stoch hala fenerde. bunları aycan kazandı.

2. kgbb: -5

3. mutuyla iddia: ales'den 40 veya üzeri matematik sorusu çözersem bıyık bırakacam. 40'ın altında kalırsam o bırakacak. sonunda kazanan bıyık olacak.

consumables

  • tim powers - the anubis gates

Recent Comments