the madman legacy

* neredeyse her konuda anlaştığım cem'in, karşı cinsle ilişkilerimizi "ilkel ve hayvani" bulması hiç şaşırtmadı. ben iyice radikalleşiyorum bu konuda. yakında kızlar vücut kokumu daha rahat alabilsin diye banyo yapmayı bırakmayı planlıyorum. düşün bi niye kıl çıkıyo koltuk altımızda? sırf kokalım kızlar duysun diye. kendi genetik yapılarına en uzak olan kokuyu seçiyolarmış, böylece çocukların bağışıklık sistemi güçlü oluyomuş.



* korkmayın ciddi değilim. ama hasta olunca söylemiyorum artık kimseye. mesaj: "kızlar, benim güçlü bir bağışıklık sistemim var." zaten soğuk havada ceketi kıza vermenin altında da bu yatıyor. " soğuk bana koymaz, hasta olmam, bağışıklık sistemim güçlü."

* burda dediklerimi denemeyin, sorumluluk kabul etmem.

* sadece film replikleri ve güzel sözlerle iletişim kurabilecek düzeye geldim 2 haftada. ciddiyim, çok zevkli.

* anason isimli şarkının klibine rakı koyamadığımız bir ülkede yaşıyoruz.

* politikaya en çok yaklaştığım konu alkol. sigara. legalize it.

* harold and kumar'ın yenisini izledim geçen. bok gibiydi. 3 boyutlu yapalım diye içine etmişler.

* normalde fazlasıyla sakin bi insanımdır. sakinliğimden korkan insanlar var. fakat yetkili bir kişi haksız olup, haklı olduğunu sanıp, benim hakkımı yiyorsa deliriyorum.

* cat power'a gidemedim. bu sene aldığım en iyi 3. karar oldu. bok gibiymiş organizasyon olarak. üzülme cem, yağmurda falan beklemiş millet 2 saat. üstüne izleyicinin de yarısı "davetli" olunca car car konuşmuşlar, ses falan da bok gibiymiş. hatun'un burdaki her konseri olaylı geçiyor. sene 2005, siz daha küçüksünüz babylon'a gelmişti ablam. o zamanlar elif diye bir parçayla takılıyodum, organizatördü bu işlerde o götürmüştü beni. Kavga çıkmıştı millet bık bık konuşuyo diye yine. ilk ciddi kavgamdır o. dudağım patlamıştı ama lavuğun birini yere sermiştim. dayak yemenin ve atmanın güzelliğini işte o gün tattım. çıkışta elif chan'le tanıştırdı beni, o zamanlar adını bilmiyodum cat dedim kadına. neyse ki alçakgönüllüymüş, güldü ve üçümüz elif'in evinde kaldık o akşam.  istanbul'a gelip aramaması garip. werewolf da çalmıyo zaten.



* onu geçtim cska maçını kaçıracaktım gitseydim. reis dolu takım. 2000'lerin futbol takımı gibiler. helal olsun hepsine.

* bu sene aldığım 1. ve 2. karar sırasıyla caddebostan migros otoparkındaki kokoreçci ve dolmuştan inmeyip selami karakelle de dürüm. fikirler mutu'nun sanırım ama bu kararlarımın muhteşemliğini değiştirmez.

* sanıyorum ki rem uykusuna geçmekte problemler yaşıyorum. uyanıp duruyorum geceleri. sinir bozucu. neyse ki bağışıklık sistemimde bi sorun yok sapasağlamım.

* daha diyeceklerim vardı aslında da şu an bilgisayarımla olan ilişkim, bir jinekolog'un evliliğine benziyor.

* bak işte şunu demem lazım. cem'le bloglarımız türk kızları arasında baya ünlü olmuş sanırım. önüne gelen kahkül bırakıyo. tiksinmeye başladım. bi de kocaman gözlük takıyolar yazın, her kız güzel oluyo. bu paragraftan almanız gereken mesaj, kahkül sevmiyoruz artık başka şeyler deneyin.

* şaka yapıyorum kahkül her zaman birincidir. modası geçsin diye dedim bırakın.

* her gün retweet'lenme gururu yaşıyorum. egom nereye kadar dayanacak bilmiyorum.



* blogun hatırı sayılır bir sayıda kedi sahibi okuyucusu var. hatta düz mantıkla kedi sevenler blogumu da seviyor. lakin ben köpek seviyorum. geçen rüyamda köpeğim vardı. neler oldu hatırlamıyorum.

* beynim rüya konusunda bayaaa scumbag şu aralar.

* haa bi de şey var. geçen bi yer okudum, artık aq, ak, amk kalıplarını kullanmıyorum. çok seksist. gq, gk, gök falan. biraz yaratıcılığa muhtaç gerçi bu konu.

* neyse, öptüm bay.

* bu hafta tekrar dubstep seviyorum. ruh halimle çok alakalı. budubububuviıvıvıvıhuaaprrprrrzazazazapap.

*lana del rey ne kadar şişirilme bi hatun.



posted under |

14 yorum:

Adsız dedi ki...

daha diyeceklerim vardı aslında da şu an bilgisayarımla olan ilişkim, bir jinekolog'un evliliğine benziyor.

nice...

komutan dedi ki...

hızlı cevap, yerinde iltifat.

teşekkürler adsız.

bugün senin için yapabileceğim bi şey var mı?

Adsız dedi ki...

kim bu adsız ya?

Adsız dedi ki...

asıl sen kimsin?

Adsız dedi ki...

anca adsız yaz zaten..

Adsız dedi ki...

awkwardddd...

Adsız dedi ki...

why you little!! aaarhhu hugrurhhau urh auhr

Adsız dedi ki...

bişey söyleyebilir miyim gençler, burda adım kullanılmış ama ben daha tam okuyamadım yorumumu yarın yapıcam.

görüşürüz

komutan dedi ki...

asdasdasd komiksin.

yolbulan dedi ki...

komutanim bir dakka lana del rey'e laf edersen uzulurum. evet ilk basta cok abarttilar bokunu cikarttilar ama simdi de yerin dibine sokuyorlar. ama olay su; kadin guzel mi? cok guzel. sesi iyi mi? fazlasiyla iyi. yaptigi is orijinal mi? kesinlikle orijinal ve farkli. herkesin ayni muzigi yaptigi bu aralar lana hanim kizimiz gibilerin degerini daha iyi bilmemiz lazim.

komutan dedi ki...

güzel anlaşamadık bi konuda. sesi bana güzel gelmiyo, canlı söyleyince özellikle.

http://www.youtube.com/watch?v=9zrvD-o8cII

ama mesela stüdyo kaydında böyle değil sesi, güzel diyebilirim hatta. ondan şişirilmiş diyorum, arkasında işini bilen adamlar var gibi.

bu snl'deki de ilk canlı performansıymış. o yüzden biraz daha zaman tanıyorum lana'ya

komutan dedi ki...

yorumlara da aycan uğramış çok net

yolbulan dedi ki...

abi sorma snl performansi faciaydi zaten.

zaten baya kisi arkasindaki insanlar tarafindan resmen yaratildigini, yillardir bu imajini yansitmak icin hazirlik yapildigini, her tarafinin estetik oldugunu ve yansitmaya calistigi imajin fake ve cok zorlama oldugunu falan soyluor.

ama beni fazla ilgilendirmiyor abi ben dinliyorum, sesi bana guzel geliyor, hem de sozleri de gayet iyi ve kendisi yazdigi icin daha da hosuma gidiyor.

komutan dedi ki...

abi lana del rey de iyi baya 3 sene sonra

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt Ana Sayfa

aycan iddiaları

1. 2010-2011 sezonunda bucaspor'da forma giyen torric jebrin bundan 5 sene içinde chelsea ayarında ( şampiyonlar ligi'ne ilk iki torbadan seçilen) bir takımında forma giyer. iddia el fakhir gold'una.

not: bulls şampiyon olamadı, stoch hala fenerde. bunları aycan kazandı.

2. kgbb: -5

3. mutuyla iddia: ales'den 40 veya üzeri matematik sorusu çözersem bıyık bırakacam. 40'ın altında kalırsam o bırakacak. sonunda kazanan bıyık olacak.

consumables

  • tim powers - the anubis gates

Recent Comments