fatigue

* bir erkeğin hayatında, ruhunu beslemek için chris cornell'in solo albümüne başvurduğu anlar vardır.

* bir senato üyesi olmak isterdim. meclis ya da komite falan değil. senato. senatör.

* "i was so high i didn't recognize the fire burning in her eyes." bu dizeyi bi rapçi falan yazsa efsane olmuştu. maroon 5 yazdı yalan oldu.

* 1999 popüler kültür açısından harika, diğer her şey açısından boktan bir yıl değil mi?

* "festival gibisin katılmak istiyorum" ve "nasıl bir ses tonun var ne söylesen masal gelir la fontaine'den" gibi şarkı sözleri olan bir ülkede yaşıyoruz, çok şanslıyız.



* kısa ve orta süreli hafızam fena sıçışlarda. çılgın gece hayatımın bir sonucu olduğunu düşünüyorum. alkole falan ara vermeye karar verdim az önce. hayatımın en kötü 2 dakikasıydı. george best esprisi bu, arada yaparım.

* kahvaltıda kokoreç yediysen hayatında bir şeylerin değişmesi gerek.

* ak akk

* girl with dragon tattoo'nun fincher halini izledim. öbürünü uyurken dinlemiştim. sağlam filmmiş. hayvanlar gibi uykum vardı, uyumadım. izlerken uyuyakalıp, 2 gün sonra "çok güzel filmmiş olm" diye mesaj atan, alkol bağımlısı, kilo sorunu olan, yanlış kızları seven, sakalı çıkmayan arkadaşım mutu'yu da kutluyorum asdasdasd. üstüne bi de project x'i izledim, o da fena diilmiş güldüm tek başıma.

* mezuniyetler, düğünler, cenazeler, aldatmalar, boşanmalar.

* hangimiz bir spor oyununda fatigue'i yazıldığı gibi okumadık ki çocukken.

* tom hardy vs. ryan gosling. hadi bakalım.

* türkiye'de sadece 4 kişinin bildiği gruplar. konsere gelseler de tanışsam. hipsta life 4eva.




posted under |

2 yorum:

Mutu dedi ki...

üstüme oynamakta rekor kırdın galiba

Adsız dedi ki...

çılgın gece hayatııı çok çılgınsın

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt Ana Sayfa

aycan iddiaları

1. 2010-2011 sezonunda bucaspor'da forma giyen torric jebrin bundan 5 sene içinde chelsea ayarında ( şampiyonlar ligi'ne ilk iki torbadan seçilen) bir takımında forma giyer. iddia el fakhir gold'una.

not: bulls şampiyon olamadı, stoch hala fenerde. bunları aycan kazandı.

2. kgbb: -5

3. mutuyla iddia: ales'den 40 veya üzeri matematik sorusu çözersem bıyık bırakacam. 40'ın altında kalırsam o bırakacak. sonunda kazanan bıyık olacak.

consumables

  • tim powers - the anubis gates

Recent Comments