görünmez canavarlar


“Fotoğrafçı bağırırdı:
Bana şehvet ver bebek!
Flaş.
Bana muziplik ver!
Flaş.
Bana tarafsız varoluşçu can sıkıntısı ver.
Flaş.
Bana başa çıkma mekanizması olarak başıboş entelektüalizm ver.
Flaş.”



Bana utanç ver.
Flaş.
Bana acıma ver bebek!
Flaş.
Uyuşturucu bağımlısı değilmişsin gibi!
Flaş.
Aşk nedir bilirmişsin gibi!
Flaş.
Bana rüyalarını ver.
Flaş.
Bana kaybolan yıllarını ver.
Flaş.
Bana sevdiğin kızla konuşurken karnında uçan kelebeklerin kanatlarını ver.
Flaş.
Ayaklarının altına çivi dokunmuş gibi.
Flaş.
Yağmuru içerden izlemeyi ver.
Flaş.
Bana inkar etmeyi ver.
Flaş.
Bana çaresizlik ver.
Flaş.
Bana gözyaşı ver. Yalandan olsun.
Flaş.
Bana kaybetmeyi ver.
Flaş.
Bana gelecek korkusu ver.
Flaş.
Çok güzel!
Flaş.
Bana geçmiş korkusu ver.
Flaş.
Bana yol yorgunluğu ver.
Flaş.
Bana elini ver.
Flaş.
Kendin ol. Bana doğallık ver.
Flaş.
Uyu benim için.
Flaş.
“Bana bir şans ver.”
Flaş.
“Bana şu boktan dünyada aynen göründüğü gibi olan tek bir şey ver.”

posted under |

1 yorum:

Adsız dedi ki...

flaş.
biraz rahatla.
flaş.
bana vazgeçişi ver!
flaş.
bana geride kalanı ver!
flaş.
bana son sözümü ver!
flaş.
yere bak, suçlu gibi.
flaş.
bana çocukluk hayalini ver!
flaş.
bana ilk şarkını ver!
flaş.
hatırla şimdi.
flaş.
bana unuttuklarını ver!
flaş.
her şeyi soyutla.
flaş.
bana sadece bu anı ver.
flaş.
bana beklentiyi ver!
flaş.
unuttur şimdi.
flaş.
unut şimdi.

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt Ana Sayfa

aycan iddiaları

1. 2010-2011 sezonunda bucaspor'da forma giyen torric jebrin bundan 5 sene içinde chelsea ayarında ( şampiyonlar ligi'ne ilk iki torbadan seçilen) bir takımında forma giyer. iddia el fakhir gold'una.

not: bulls şampiyon olamadı, stoch hala fenerde. bunları aycan kazandı.

2. kgbb: -5

3. mutuyla iddia: ales'den 40 veya üzeri matematik sorusu çözersem bıyık bırakacam. 40'ın altında kalırsam o bırakacak. sonunda kazanan bıyık olacak.

consumables

  • tim powers - the anubis gates

Recent Comments