smirk

* "en güzel uyku beklenmedik olandır." - komutan

* senenin belirli zamanları güneş battığı için ışığı açarken, bazı zamanlar güneş doğduğu için ışığı kapıyorum. ikincisi kapitalist dünyada lüks sayılır. "laissez-faire, ciquére-lairre"

* yoklamada burda yerine mevcut dediğim gün, içimdeki hipster varlığını belli etmişti değil mi?

* here yerine present da denir.

* submarine'i kafam iyi, keyfim yerinde izledim, çok güzel filmdi.

* hakan şükür o golü bilerek attı beyler.

* efes zaten bok gibiydi, bi de şişenin tasarımını değiştirmiş gerizekalılar, iyice bok olmuş.



* taken 2 benim için çekilmiş gibi. dkr'nin de nokia fragmanı çıktı izleyin kendiniz.

* lebron james ve christiano ronaldo'yu seviyorum ben. chelsea'yi, city'i sevmiyorum. italya'nın 3'lü defansını seviyorum, de rossi'ye aşığım. ispanya'nın pasları sevmiyorum.

* japon yapıştırıcısından biraz korkuyorum. commitment sorunları. istemediğim bir objeye bağlanmak istemiyorum. mikrofonlu kulaklığımı tamir edemedim bu yüzden. şimdi girişicem.

* bu danger mouse & danielle luppi albümü başarılı baya.

* metronomy canlı baymaz mı lan? kariyer planlarımı konserlere göre yapıyorum. sonum hayrolsun.

* istanbul'un indie müziğe beklenmeyen bir ilgisi var. blonds diye bi grup keşfettim ya geçen. facebook sayfalarında 6 yorum vardı, ikisi türk. değişik. sosyolojik bir araştırma konusu olurdu bu. neyse ki mezunum artık.



* galatasaray yönetiminin sıçışlarından bahsedecek mi kimse? oktay mahmuti'nin gidişi, amrabat'a gereksiz ilgimiz, fatih terim'in bjk kullansın stadımızı açıklaması (sarkastik sandım bunu) en önemlisi kimseye haber vermeden ultraslan'a tahsis edilen kombineler ve taraftara bağıran güvenlik hayvanı. yaşasın adnan öztürk.

* song pop harika oyun. ders ücreti bedava. username: komutan


* sting şarkı sözlerini kendi yazıyorsa helal olsun. evinin arka odalarında köle gibi çalıştırdığı bir yazar tuttuysa, sözlerdeki gizli mesajı bulamadık hocam. daha belirgin yolla.

* blog'un en altında radyom var artık. saati falan yok. uslu durursanız sesimi bile duyabilirsiniz. şans meselesi.

* alkol şişede durduğu gibi dursaydı kimse içmezdi ki amk. geçen alkol niye var diye düşündüm. çok şey geldi aklıma, hiç birini hatırlamıyorum.

* mal sahibi, mülk sahibi
   hani bunun ilk sahibi.
   mal da yalan mülk de yalan
   var biraz da sen oyalan.

* çünkü o seni beklerken, sen orada olmazsın. orada olduğundaysa, artık seni beklemiyordur.

* öptüm baay

posted under |

4 yorum:

Adsız dedi ki...

'yoklama da'

komutan dedi ki...

ne diyosun?

Adsız dedi ki...

ayrı yazılmıyor o

Adsız dedi ki...

haha çaktırmadan düzeltmiş

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt Ana Sayfa

aycan iddiaları

1. 2010-2011 sezonunda bucaspor'da forma giyen torric jebrin bundan 5 sene içinde chelsea ayarında ( şampiyonlar ligi'ne ilk iki torbadan seçilen) bir takımında forma giyer. iddia el fakhir gold'una.

not: bulls şampiyon olamadı, stoch hala fenerde. bunları aycan kazandı.

2. kgbb: -5

3. mutuyla iddia: ales'den 40 veya üzeri matematik sorusu çözersem bıyık bırakacam. 40'ın altında kalırsam o bırakacak. sonunda kazanan bıyık olacak.

consumables

  • tim powers - the anubis gates

Recent Comments