i have a blog


posted under |

8 yorum:

AD dedi ki...

ADAM GİBİ YAZ O ZAMAN

Adsız dedi ki...

Benim de ama tasarımı çok çirkin oldu sonra da değiştirmeye üşendim nasıl yapacağımı da bilmiyorum.

komutan dedi ki...

tumblr al o kolay

Adsız dedi ki...

demek öyle. http://www.youtube.com/watch?v=QKoFGDLW7mg

Adsız dedi ki...

benden sıkıldığını biliyorum ama bugün benim de canım çok sıkıldı. şimdi gidiyorum, electricity'yi dinle haftasonu tamam mı hoşçakal.

komutan dedi ki...

gitme gitme darilip gitme
gitme gitme gücenip gitme
gelisin yasamak kadar güzel bana
gidisin ecel sanki
bu gönül ikimize de yeter sakin beni senden etme

Adsız dedi ki...

Gel dedim gel dedim gelmedin yarim
Senden bana fayda yok ağrısın sızısın
Ağladım ağladım ağladım
Yarim yarim diye duymadın sağ olasın

komutan dedi ki...

rampaların ustası,
comebacklerinin hastası,
doğumgününün pastasıyım.
sevimli baylar!
onarın ruhumu sil baştan.

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt Ana Sayfa

aycan iddiaları

1. 2010-2011 sezonunda bucaspor'da forma giyen torric jebrin bundan 5 sene içinde chelsea ayarında ( şampiyonlar ligi'ne ilk iki torbadan seçilen) bir takımında forma giyer. iddia el fakhir gold'una.

not: bulls şampiyon olamadı, stoch hala fenerde. bunları aycan kazandı.

2. kgbb: -5

3. mutuyla iddia: ales'den 40 veya üzeri matematik sorusu çözersem bıyık bırakacam. 40'ın altında kalırsam o bırakacak. sonunda kazanan bıyık olacak.

consumables

  • tim powers - the anubis gates

Recent Comments