madman: istanbul chronicles

* her gün dışarı çıkınca daha bi samimi oluyorum istanbul'la. öyle olunca da karşılık veriyo gibi bana. 1815 veya 1845 mesela, tam gün batımına denk geliyor, muhteşem oluyor. gidiş neyse de dönüşte metrobüse binmem bi daha. geçen tam böyle güneşe karşı oturmuşum, iki gitarcı eleman geldi oturdu yanıma, bir şarkı çalıp para topladılar. 20 lira falan toplamışlardır net, ama adamlar samimiydi çalmaya da devam ettiler. istanbul'a özgü bir an oldu. bi de artık her yerde olduğu gibi vapurda da sigara içince kimsenin siklediği yok. alt kat en arkada gayet içiliyor.



* sonracığma, alper canıgüz'ün gizliajans'ını yeni okumaya başladım. baya iyi.

* "işte havayi fişeği icat eden çinli'ye esin kaynağı oluşturan duyguyu keşfedişim tam o ana denk geliyordu."

* mehmet ali birand neyin kafasında arkadaş? dünyadan istediğin kişiyle takılabilirsin desen cevabım net. piç kurusu ya.

* ne hayatlar var amk

* sırf gözünü siyaha boyadığı için kendini güzel sanan kızlar var. en tehlikesi değil ama dikkat etmek gerek. bu blog erkek odaklıdır. önce erkekler gelir burda.

* hipsterlık zor iş aslında. arada hipster işler yapınca anlıyorum. öyle uzaktan küçümsemeyin adamları, müthiş bir iradeleri var. birleşseler çok tehlikeli olabilirler. neyse ki yapı itibariyle kolektif değiller. dünya çok farklı bir yer olurdu.

* atatürk açık bir şekilde gay olsaydı da türkiye çok farklı bir yer olurdu gibime geliyor.

* kalabalık herhangi bir odaya girip, "troool! troool in the dungeon!" diye bağırıp yere düşmeniz, sizi ömür boyu en iyi arkadaşım ilan etmem için yeterli.

* sinemaya gidelim lan. seneler oldu.

* sene 2012, hala facebook'ta l'ye basanlar var hq.

* heyecanlı insanları sevmiyorum. biliyorum kendim fazla rahatım ama yani bi sakin ol. sakin olsan işini halledeceksin, heyecanlanmana gerek kalmayacak. beni geriyorsun bi de üstüne. 2003'den beri heyecanlanmadım ben, afallıyorum böyle olunca.

* 100 lira verip morrissey'i oturarak izlemem. morrissey'e duyduğum saygının bir kısmı, isminin kolay yazılmasından gelir. iki r iki s.

* bugün eksen'den 3. davetiyemi kazandım. nervana the nirvana tribute band. bu sefer kendim gidicem sanırım.

* şarkılar var, ilk dinlediğimden 2 sene sonra seviyorum.

posted under |

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Metrobüs çok ayrı bir dünya. Sen onu hayatında kullanacağına, o seni kullanıyor resmen. Kritik saatlerde binemeyip yapacak başka şeyler yaratmaya çalışıyosun. Normalde yapmaycağın şeyler yapıyosun. O yön vermiş oluyo başına geleceklere. Bir başka Sliding Doors çevrilebilir İstanbul'da.

komutan dedi ki...

gwyneth vs metrobüs kezbanları.

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt Ana Sayfa

aycan iddiaları

1. 2010-2011 sezonunda bucaspor'da forma giyen torric jebrin bundan 5 sene içinde chelsea ayarında ( şampiyonlar ligi'ne ilk iki torbadan seçilen) bir takımında forma giyer. iddia el fakhir gold'una.

not: bulls şampiyon olamadı, stoch hala fenerde. bunları aycan kazandı.

2. kgbb: -5

3. mutuyla iddia: ales'den 40 veya üzeri matematik sorusu çözersem bıyık bırakacam. 40'ın altında kalırsam o bırakacak. sonunda kazanan bıyık olacak.

consumables

  • tim powers - the anubis gates

Recent Comments