madman

* merhaba blog


* popüler kültürle başlayalım. awake gördüğüm en potansiyelli dizi. hikayenin çıkış noktası çok sağlam. daha 3 bölüm izledim, net bir kanım yok henüz ama pilot baya başarılıydı. 2-3 güne kesin izle ya da boş ver diyebilirim. bekleyin anacım.

* intouchables sözlükte çok tutulmuş. imdb'nin 8.4'ü fazla ama yine de iyi film. birbiriyle zıt iki karakterin uyumu falan. ne le dis a personne'da acısını paylaştığımız françois cluzet var. bir de komik zenci var. izlenir. masaüstündeki post-it'de dursun.

* cem yılmaz komik adam.


* her insan arada çıplak ayakla çimende yürümeli. toprak da olur. bu haftaki ödeviniz bu. bedava terapi. havalar iyice ısınsa da caddebostan'a çıksak.

* ciddi bir şekilde tünaydın diyen insanlara kanım ısınmaz. tünaydın esprili bir şekilde denir, illa dencekse. "hehe saat de 2 olmuş, günaydın değil tünaydın artık." böyle de kötü gerçi. çok sinir bozucu. sadece öğretmenler tünaydın desin.

* dünyanın en basit şarkısına taktım şu hafta. time changes diye gezdim.


* sigara acayip bir sosyal lubrikant. haha inceburunda bi kız vardı yabancı, 2 saat nasıl konuşsak diye düşünmüştük sonra sigara içer misin gibi rezalet bir açılış yapmıştık hatırladınız mı lan? esma'ydı kızın adı. hafızamdan korkuyorum.

* bodrum'u özledim baya x10

* evleneceğim insan, hafta içi 1830'da, zincirlikuyu durağında, ilk metrobüs'te oturucak yer bulabilcek kadar  çevik ve sinsi, ama yarım saat ayakta gidebilecek kadar paylaşımcı ve güçlü olmalı.

* genoa'da topa basıp düşen esnaf tipli mal.

* kendi keşfim digits isimli eleman istanbul'a konsere geliyormuş. toplam 10k hayranı falan var. garip baya.


*
  • tim burton:hey guys i had an idea-
  • producers:oh god not again
  • tim burton:so we have some undead people
  • tim burton:who are creepy and shit
  • tim burton:and helena you know my wife helena she's in it of course
  • tim burton:and we call up johnny you know johnny depp to be in it
  • tim burton:what do you think?


* her gün yolda geçen toplam bi buçuk saat kitap okuyabileceğim bir zaman aralığı demek. yeniden entelim gençler. kemik gözlük fiyatları ne alemde? analog fotoğraf makinamı alıp, bıyık da bırakıyorum. 

* play-off'lar saçma olsa da çok keyifli geçicek lan. fırat aydınus'a da ayrıca bravo. blogda baya futbol yazardım ben zamanında. artık böyle tek paragraf olması, türk futbolunun halini özetliyor değil mi? adasd. newcastle'ı tutuyorum bu sene. cabaye adamım, 4 numara tabi. forması da yok bende. keşke ingiltere'de okuyan bi arkadaşım olsaydı, gelirken getirseydi.

* ilkokul ne güzeldi, 1 nisan'da öğretmenlere şaka olsun diye derse girmezdik.

* şu aralar bir zombi istilası çok iyi gitmez mi?


* bi de red dead'de şu şarkı çaldığında ağlamaya yaklaşmıştım baya. çok çekti red. sağlam oyundu.

posted under |

13 yorum:

Mutu dedi ki...

norveçli esma

Adsız dedi ki...

ahahönkjşlömskilnhflıiılxifşmffahahahahahahxfjlnfkşlmfxıobhdzğonkildnfxınjdğpjnhızdgzşknmlzdahahhtrdkyuldtrsyıpotfhujıgyujkıuogvjkıuşotfbhjıygtfuvjbhklıuogyıjoucghvjtfugvhjugyutfkgyıygftugvyfcklhuıojngv

komutan dedi ki...

@mutu impresif

@adsız iyi misin?

Adsız dedi ki...

İnanmıyorum ya, aynı gün o kadar Bodrum'u özledik rakı balık diye konuşurken yine burada görmem.

Adsız dedi ki...

ayrıca şu red dead'in şarkısında 2.26 sonrası tribe girmek için birebirmiş.

bir de bu şarkıyı hatırlar mısınız tripten çıkmak için,

http://www.youtube.com/watch?v=tM0sTNtWDiI

bana bu şarkıyı söyleyenle de ben evlenicem.

komutan dedi ki...

adsız,

verdiğin şarkının arabamın 4. cd'sindeki tek şarkı olduğunu, hatırladığım kadarıyla yaklaşık 20 defa art arda çaldığını, o şimdi asker memoyla bodrum dönüşü tamamını kesintisiz dinlediğimizi biliyor muydunuz?

komutan dedi ki...

cd'yi de aycan yapmıştı tabii ki. donunu hala giyiyorum aycan. aşkm öptüm kib bye

Adsız dedi ki...

Herşey bir yana, şu son söylediğinle beni zayıf noktamdan vurdun komutan. Bu tesadüf mü, hayat mı, telepati mi,şans mı, ya da herneyse bana iyi gelmediği anlar var.

komutan dedi ki...

arabası en az 4 cd alan erkekler di mi? biliyorum, çok acımasızız.

komutan dedi ki...

yok en son dediğimse, birbirinin donunu giyen erkekler zayıf noktan. çok yeniyim o konuda.

Adsız dedi ki...

hahahasjfasfj güldüm sabah sabah ya süperdi bu. arabası 4 cd alan acımasız erkekler damn it. neyse böyle kalsın daha iyi.

:)

komutan dedi ki...

6 tane alıyo bi de benimki ona göre ;)

Adsız dedi ki...

challenge accepted.

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt Ana Sayfa

aycan iddiaları

1. 2010-2011 sezonunda bucaspor'da forma giyen torric jebrin bundan 5 sene içinde chelsea ayarında ( şampiyonlar ligi'ne ilk iki torbadan seçilen) bir takımında forma giyer. iddia el fakhir gold'una.

not: bulls şampiyon olamadı, stoch hala fenerde. bunları aycan kazandı.

2. kgbb: -5

3. mutuyla iddia: ales'den 40 veya üzeri matematik sorusu çözersem bıyık bırakacam. 40'ın altında kalırsam o bırakacak. sonunda kazanan bıyık olacak.

consumables

  • tim powers - the anubis gates

Recent Comments