madman strikes again

* hastalanma zamanlarım, mörfi kanunları kitabında örnekler kısmında yer alırsa okuyucular çok iyi anlarlar konuyu.

* draw something diye bi oyun çıktı, fena kitledi. cross platform oynanıyo mu bilmiyorum ama nickim komutan, ilk harfi büyük. android benimki, beklerim.

* araba park ederken sakız çiğneyen kızlara karşı zaafım var.

* sanırım cuma günü telefonuma "pro leg licker" yazmışım not olarak. sarhoştum hatırlamıyorum. bilen varsa aydınlatsın. mutu? nasıl bi muhabet döndüyse.

* she wants my dick, türkiye'de she wants my kidney şüphesine dönüşüyor biraz.

* kanyon'un devamlı bi yerleri değişiyor. erenköy çocuğuz olm biz, daha otoparkta ters dönmeye yeni alışmıştım şimdi merdivenler falan da değişmiş iyice, yukarı çıkılmıyo normal yerden. hiç çaktırmadan asansöre devam ettim. ona da son anda girdim, kızlar çok heycanlandı. like a boss dedim, 9gagci değillermiş.



* timber timbre, 29 mart. haydi.

* play-off sistemi, lise notları gibi. buçuktan falan tamamlanıyormuş. lisede bi de ikinci dönem 1 alırsan her türlü kalıyodun galiba. ilkokulda ya da. ondan ilk dönem matematiğe çalışmazdım ben, ikinci dönem 2 alır geçerdim.

* bugün ne kadar güzel bi gündü lan. hava güneşli, pazar, trafik yok, maç var. tek kötü şey cüneyt çakır'dı.
 bütün gün endorfin salgıladım. tabi yanımdaki insanın da etkisi var heralde. burda kalp yapabiliyor muyum ♥. lovely.


* ilaç jelatini yolmak için feda edebileceğim şeyler korkutucu.

* youtube mu yavaş, ttnet mi?

* community yüzünden cumalarım ayrı bir mutlu geçiyor.

* 10 points for gryffindor

* bi tank oyunu vardı çocukken. 90 tankmış ismi. en altta bi kartal vardı, onu korurken diğer tankları vururduk. babamla oynardık deli gibi. gameboy'daki pokemon. gta. pes 6. evet ilk 4 böyle.

* dilara gönder çoook güzel olmasa da twitter'dan güzel şarkılar paylaşmasıyla puan kazanıyor. bir sine büyüka değil ama. banu güven en çirkinleri ama şarkı söylebiliyor mesela. tuğba dural da en güzelleri bence ama bi olayı yok pek. karar veremeyip intihar ediyorum ok.

* burcu esmersoy çok mainstream, hiç bana göre değil orası kesin.



* travis'den en fazla 5 şarkı arka arkaya dinleyebilirim. bu şarkıyı söylemişti banu güven. asdad ikinci yoruma gel zaten.

* çim diğer tarafta hep daha yeşildir.

* fps'lerde reload hastalığım vardır. 30 mermi alan şarjörle 29 mermiyle gezmem.

* ezan okunurken ve bi mezarlığın yanından geçerken müziği kısarım. orucu rakıyla açarım.

* istikal'i çeken kameraların önünden geçerken, ben evdeysem arayın beni bi el sallayın. bakalım gerçek zamanlı mı?









hihi



posted under |

9 yorum:

lusifer dedi ki...

Ttnet yavaş.

Mutu dedi ki...

yazdığın herşeye bir yorumum olacak ama en önemli konuya bi açıklık getirelim. dolmuşta öndeki kızın bacağını çok beğenip sürekli resim çekmeye çalıştın. ondan kaynaklanıyor diye düşünüyorum

komutan dedi ki...

ouch! charlie!

mutu strikes back oldu.

this means war.

Mutu dedi ki...

ve ben sana engel olmak için sanki benim resmimi çekiyomuşsun gibi sürekli öne eğildim ama nafile. bir de flaş patlayınca çok fena oldu. 8 kere fln flaş patlamıştır heralde.

Mutu dedi ki...

I don't always strike but when I do I strike back

komkom dedi ki...

haha yok lan seni çekerken yanındaki adamı çekiyodum ya aslında.

komkom dedi ki...

okuyucularım sapık sanıyor şimdi beni. okumayı bıraktılar. aferim. kendi blogunu kimse okumuyo benimkini de okumasınlar.

Adsız dedi ki...

beni çalamadın keremin rolünü mü çalıyosun piç

Mutu dedi ki...

seviye çok düştü beyler

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt Ana Sayfa

aycan iddiaları

1. 2010-2011 sezonunda bucaspor'da forma giyen torric jebrin bundan 5 sene içinde chelsea ayarında ( şampiyonlar ligi'ne ilk iki torbadan seçilen) bir takımında forma giyer. iddia el fakhir gold'una.

not: bulls şampiyon olamadı, stoch hala fenerde. bunları aycan kazandı.

2. kgbb: -5

3. mutuyla iddia: ales'den 40 veya üzeri matematik sorusu çözersem bıyık bırakacam. 40'ın altında kalırsam o bırakacak. sonunda kazanan bıyık olacak.

consumables

  • tim powers - the anubis gates

Recent Comments