madman: on the road



* 90'larda büyümüş olmaktan memnunum ama, çok klişe olsa da, yirmili yaşlarımı 60'larda geçirmek de isterdim.

* mtv ne güzeldi eskiden, 9gag'de görünce aklıma geldi, yine klişe olan 90'lar duygulanması yaşadım.



* akustikhane diye bir şey varmış. türk müziğinin zirve noktası. bak bi, kesin bi tane hoşuna giden şey çıkar. yeni öğrenmiş olmamdan utanıyorum.

* ferhat göçer'in wish you were here coverı var mesela. sonra hepsi'deki gülçin iyi ki ayrılmış o gruptan. gökhan türkmen bile var, kg.

* bu arada pink floyd coverı yapılacak son gruptur.

* ad soyad şeklinde yazmıyorum hiçbiriniz ismini, sonra işe girerken isminizi googlelarlar, blog çıkar, hemen terfi edersiniz, haksız yere kazanç sağlamış olursunuz.

* saçlarım çok uzuyor, kestiriyorum, aynanın karşısına geçince böyle bir face-off gibi, abre los ojos gibi kendime yabancı geliyorum bir süre.

* uyumam lazım ama bu akustikhane çok acayip bi yermiş. selami şahin bile var.


Helicopria - Paranoid Android [Radiohead cover]/ #Akustikhane from akustikhane on Vimeo.

* pinterest'i çözdüm. bugün bir şey "pin"ledim ve daha önce görmediğim ve tanımadığım 5 tane kız tarafından repinlendi. hepsinin bot olduğunu düşünüyorum. erkekler bu şekilde cepte. kızlar zaten kendi istekleriyle kedi resimleri paylaşıyorlar, bir şey yapmaya gerek yok.

* iki akşam art arda gitar bulunan evlerde sabahladığımda, sırf kendi imkanlarımda the man who sold the world'in riffini çalmayı öğrenmiştim. rock starlığa en çok yaklaştığım ikinci andır. şimdi gitar versen kulağa hoş gelen tek bir ses çıkaramam.

* mart ayının anafikri: when it rains it pours. yağmur da türkçesi işte asdasd. iyi geceler, bol şans hepinize.

posted under |

5 yorum:

Mutu dedi ki...

iyi gönderme. havaalanı starbuckstan bile ilk adresim 915.. baby is on the road

komutan dedi ki...

uçağı beklerken sıkıldın belli ki.

Adsız dedi ki...

90lar guzeldi gercekten. Gecenlerde ucakta 6yaslarinda bir cocugun arkadasina `ya burdaki havaalaninda wifi var midir bbm e bakmam laaaaaazim` dedigini duyunca yine farkina vardim. Biz en azindan sokaklarda kosup oynardik o yaslardayken.. Cok garip bir donemde buyuduk cunku hem o donemi yasayip hep simdikini goruyoruz ve arada inanilmaz bir ucurum var.

cok uzun oldu yine ama disket takip lemmings oynadigim gunleri hatirlayinca duygulandim :)

guzel gunler

komutan dedi ki...

evet bizim zamanımızda da vardı atari falan ama çıkıp oynardık yine. esas garip nesil bizim çocuklarımız olacak. en azından benim çocuğum baya garip olacak.

Adsız dedi ki...

Akustikhane gerçekten çok iyiymiş bak senden sonra öğrenenler var.
'Özledim' çok güzel olmuş.
Güneşli günün ortasında modumu 0'lasa da olsun.

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt Ana Sayfa

aycan iddiaları

1. 2010-2011 sezonunda bucaspor'da forma giyen torric jebrin bundan 5 sene içinde chelsea ayarında ( şampiyonlar ligi'ne ilk iki torbadan seçilen) bir takımında forma giyer. iddia el fakhir gold'una.

not: bulls şampiyon olamadı, stoch hala fenerde. bunları aycan kazandı.

2. kgbb: -5

3. mutuyla iddia: ales'den 40 veya üzeri matematik sorusu çözersem bıyık bırakacam. 40'ın altında kalırsam o bırakacak. sonunda kazanan bıyık olacak.

consumables

  • tim powers - the anubis gates

Recent Comments