the descendants

çok oldu film yazmayalı di mi john?

20'lerinin başlarında saçları beyazlamaya başlamış bir erkek olsam da, george clooney'i sevmem. saçları beyazlaşmış orta yaşlı erkek idolüm nuri hocadır. bedenci olan. clooney fazla kibar ve popülist. küfür etmez mesela. nuri hoca öyle değil, türklüğün getirdiği doğal bir maçoluk var, büyük adımlar var. frikiklerde bi 9.15 sayardı adam, kalenin içinde kurardık barajı.



neyse konumuz filmdi. the descendants. bağımsız hollywood filmi paradoksundan. senaryoda community'den dean pelton'ın emeği var diye izledim. $shailene woodley ile alakası yok$. çok zorlayarak da olsa sharecasm fontu bloga hayırlı olsun.

filme dönüyorum. eşi kaza geçirip hastaneye yatınca 'baba' olan bir adamın hikayesi. son zamanların böyle sade, tatlı filmler ekolünden. ben hiç tutmadım. her şey tamamen senaryo ve oyunculuğa dayalı. senaryo kötü değil ama iyi de değil o kadar. öyle olunca oyunculuk olacak, clooney ile olmaz. kızlar daha başarılıydı.

bu ikisi de yoksa ağzını açık bıraktıracak sahneler olacak. o da olmayınca çok durağan bir film olmuş. shailene'in havuz sahnesi ve son sahne aklımda kalmış sadece. o yüzden, shailene'in hatrına, 6.5 veriyorum. 12 üzerinden. pek güzel film yok şu aralar malum ortamlarda o yüzden izlenebilir yine. torrent'e malum ortam demek de en büyük zevkim.
cem'in de unofficial doğum günü kutlu olsun.

posted under |

3 yorum:

yolbulan dedi ki...

Dunyanin en iyi dogumgunu kutlamasi yine komutanimdan geldi tesekkur ediyorum.

Clooney'den adam olmaz zaten yine oskarlarda babayi aldi hosuma gitti

Mutu dedi ki...

çok ayıp, seni kınıyorum. adamı TR saatiyle 12.03'te aradım, en iyi kutlama bu ha?!

sharecasm için de ben teşekkür ederim, böyle yavaş yavaş viral olacak.

so advanced that people think you're stupid

komutan dedi ki...

zamanı önemli değil nasıl yaptığın önemli. blogda herkesin doğumgününü kutlamam öyle.

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt Ana Sayfa

aycan iddiaları

1. 2010-2011 sezonunda bucaspor'da forma giyen torric jebrin bundan 5 sene içinde chelsea ayarında ( şampiyonlar ligi'ne ilk iki torbadan seçilen) bir takımında forma giyer. iddia el fakhir gold'una.

not: bulls şampiyon olamadı, stoch hala fenerde. bunları aycan kazandı.

2. kgbb: -5

3. mutuyla iddia: ales'den 40 veya üzeri matematik sorusu çözersem bıyık bırakacam. 40'ın altında kalırsam o bırakacak. sonunda kazanan bıyık olacak.

consumables

  • tim powers - the anubis gates

Recent Comments