komşulara karşı çok ayıp oldu



burası türkiye, komşular her şey.

posted under |

12 yorum:

Adsız dedi ki...

kayıplara karıştın. okuyucalara karşı çok ayıp oldu

Adsız dedi ki...

okuyuculara demek istedim

komutan dedi ki...

geldim.

Adsız dedi ki...

Kaybedenler Kulübündeki kaset biriktiren adama benzedim.

komutan dedi ki...

izlemedim ben onu ya

Adsız dedi ki...

http://www.youtube.com/watch?v=J4hRNu6Ok1c

02.15 de başlıyor telefon konuşması 1 dk. Biraz yapmacık duygusal anlar söz konusu, sen sıkılıp izlemezsin ama olsun. Önemli olan ana fikir.

komutan dedi ki...

benim bu filmi izlemem gerekiyo aslında.

komutan dedi ki...

adsız naptın akşam akşam ya.

komutan dedi ki...

köfte çekti şimdi canım

komutan dedi ki...

haha yok takılıyorum - pun intended - ama cidden çok bağlanmayın bloga sevgili okuyucularım. bir gün kafama eser bırakırım yazmayı. bana güven olmaz.

Adsız dedi ki...

Şimdi fikri anlamışındır, ben bu kadar kötü durumda da değildim ama yakındım burayı okumaya başladığımda. Bu durumdaki insanlar bağlanmaya yakın olur. Bir gün yazmayı bıraksan da yine de en kötü hissettiğim anlarda yazdıklarını okuyup eğlendim. Biraz garip eminim ama böyle işte. Şimdi haftasonuna geçebiliriz.

komutan dedi ki...

senin için her gün yazıcam adsız. en sadık arkadaşımsın, şaka yapmıyorum.

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt Ana Sayfa

aycan iddiaları

1. 2010-2011 sezonunda bucaspor'da forma giyen torric jebrin bundan 5 sene içinde chelsea ayarında ( şampiyonlar ligi'ne ilk iki torbadan seçilen) bir takımında forma giyer. iddia el fakhir gold'una.

not: bulls şampiyon olamadı, stoch hala fenerde. bunları aycan kazandı.

2. kgbb: -5

3. mutuyla iddia: ales'den 40 veya üzeri matematik sorusu çözersem bıyık bırakacam. 40'ın altında kalırsam o bırakacak. sonunda kazanan bıyık olacak.

consumables

  • tim powers - the anubis gates

Recent Comments