madman: baby with a shotgun

* metronomy+two door cinema club konseri benim fikrim değildi, organizatörler kendileri düşünmüşler, tebrik ediyorum. önce metronomy sonra two door çıksın bi de okuyorsanız, çünkü sadece zıplayarak geçiyor two door konseri, yoruluruz. metronomy arada dinlendirir. 5 gün sürecekmiş bi de bu konserler, güzel işler aferim. asdasd pitbull geliyormuş sonraki günlerde. olsun bi yerden para lazım. 

* telefon numaram, bir süre kanyon num num'ın duvarında, "özel üni.'de okuyorum, cipim var, ara beni" benzeri satırların altında yazıyordu. iyi arkadaşlar böyle piçlikler için var. 

* bir erkeğin bir tane favori ayakkabısı olur ve sadece onu giyer. benimki bodrumda kaldı amk. arada kalbim ege'de kaldı dinleyip rakı içiyorum.

* "kendim topluluk içindeyken konuşmaya bayılıyorum ama başkası konuşmaya başlayınca sıkılıyorum." geçen gün, abartmıyorum 2 saat boyunca aynı konuyu tartıştı. tartışma bağımlısı adam. sırf bu yüzden arasının iyi olmadığı kızlar tanıyorum. susmak bilmiyor ve üstüne dediği şeye bak. amerikan gece hayatını derinden etkilemiş, trakya'dan hemşerim, ünlü dj gaslamp killer iki saniyede çözdü adamı.

* haftanın hipsterı: "herkes sol eline takıyor saatini, ondan sağa takıyorum ben."

* türk hakemleri tamamen müdahele edilen adamın düşüşüne göre karar veriyor. son maçtaki ilhan parlak'ın net penaltısı mesela bi adım fazla attı diye çalınmadı. ayıp.

* tatil konusunda milliyetçiyim. önce kendi ülkenizi gezin adam gibi, sonra gidersiniz petra'ya. mardin'e gidiyoruz bu yaz. ama sakin. one step at a time. when it rains it pours.,

* "Çocukları kaçıran KONY piçi, götün yiyorsa gel beni al Sincan'dan. Adresimi veriyorum orospu saatçi seni." - Salih Fadıl

posted under |

2 yorum:

Mutu dedi ki...

çok laf yemişim ama en çok merak ettiğim aramın tartışmak yüzden iyi olmadığı kızlar kim?

cımbızla laf çekmişin yine aradan. bi sonraki cümleyi de koysaydın ya çok iyi dinlerim. hep üstüme oyna zaten

komutan dedi ki...

hahah söylemem.

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt Ana Sayfa

aycan iddiaları

1. 2010-2011 sezonunda bucaspor'da forma giyen torric jebrin bundan 5 sene içinde chelsea ayarında ( şampiyonlar ligi'ne ilk iki torbadan seçilen) bir takımında forma giyer. iddia el fakhir gold'una.

not: bulls şampiyon olamadı, stoch hala fenerde. bunları aycan kazandı.

2. kgbb: -5

3. mutuyla iddia: ales'den 40 veya üzeri matematik sorusu çözersem bıyık bırakacam. 40'ın altında kalırsam o bırakacak. sonunda kazanan bıyık olacak.

consumables

  • tim powers - the anubis gates

Recent Comments