the grey

liam neeson oynuyorsa izlerim. bu arada bu adamın adı liyım diye okunuyo. ben gençken bilmiyodum lağyım diyodum, aynı hataya düşmeyin. sonra bir gün hoşlandığın çocuğun favori aktörüdür, adını yanlış söylersen hoş olmaz.

film pek iyi değil. uçak düşüyo, buz gibi soğukta yaşam mücadelesi veriyor 9-10 eleman. kurtlar esas tehlike. atmosfer güzel, insan-hayvan karşılaştırmasına tabii ki bayıldım. liam var bi de. bunlar iyi yanları.

senaryo en zayıf noktasıydı filmin. böyle bir survival filminde, liam neeson gibi bir de adam varken daha zekice işler umardım. içki şişelerini kırıp, wolverine olmak yeterli değil. diğer karakterler de çok ezik kalmış, 4-5 kişilik bir grup olsa daha detaylı işlenebilirlermiş. yarısını hatırlamıyorum bile.

aksiyon, gerilim ve dram arasında kalmış, hiç birinde başarılı olamayıp ortalamanın üzerine çıkamamış bir film olarak özetliyorum grey'i. lakin uykum olmasına rağmen tamamını izlemiş olmam da sadece liam'la alakalı değildir herhalde.

buna benzer film bir de frozen vardı. teleferikte mahsur kalıyorlardı. o da fena film değildi.

gece görüşürüz.

posted under |

3 yorum:

Adlı dedi ki...

Aynısı browserlarda uyguluyorum ben. chrome, firefox, ie sırasıyla.

Mutu dedi ki...

iyi de güzel kardeşim ben firefox'un debugger'ını kullanıyorum bu özelliği bana chrome yeterli derecede sağlamıyor. internet explorer da çok iyi javascript debug ediyo mesela. demekki yazılımcıyla arkadaş olamayacaksın

komutan dedi ki...

adlı'ya katılıyorum. chrome'un da vardır debugger'ı. araştırmadan konuşma 6 ayda yazılımcı kesildin başımıza. git ödevini yap. şerifteyim ben, yağmur ve ecem selam söylüyo.

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt Ana Sayfa

aycan iddiaları

1. 2010-2011 sezonunda bucaspor'da forma giyen torric jebrin bundan 5 sene içinde chelsea ayarında ( şampiyonlar ligi'ne ilk iki torbadan seçilen) bir takımında forma giyer. iddia el fakhir gold'una.

not: bulls şampiyon olamadı, stoch hala fenerde. bunları aycan kazandı.

2. kgbb: -5

3. mutuyla iddia: ales'den 40 veya üzeri matematik sorusu çözersem bıyık bırakacam. 40'ın altında kalırsam o bırakacak. sonunda kazanan bıyık olacak.

consumables

  • tim powers - the anubis gates

Recent Comments