ben


* son dakika stresi bağımlılığında acceptance aşamasındayım. adrenalin'i seviyorum.

* ve de genetik bu. ailecek adrenalin bağımlısıyız.

* her işimi yarım bırakırım. şu satırları bile 3 defada yazdım.

* ufak şeylerden büyük çıkarımlar yapmakta üstüme yok.

* hayır demeyi biliyorum ama arada unuttuğum da oluyor.

* bitter sweet symphony'nin klibindeki gibi yürümeyi ben de denedim.

* aylardır aklımda olan düşen pianolu, kırmızı balonlu film sahnesi stay'denmiş. sağlam filmdir.

* berbere lakovic'in resmiyle gidip "böyle kes abi" diycem.

* facebook kadar sinsi bir yapay zeka görmedim. skynet halt etmiş.

* facebook'ta içinde liam neeson olan her şeyi layklarım.

* vapurun alt kat en arkasında yere oturan her kıza aşığım.

* nazara değil de, jinx'e inanırım.

* jools holland ne güzel bi adam. kendisi çirkin de, hayatı güzel.

* karaoke yapmam. yaparsam iki şarkım bellidir. sözlere bakmam. performansım sonraki 2 gün konuşulur. çok alkışlanırsam bis için şarkım da hazır ama daha o kadar alkışlanmadım. guitar hero gitarını kullanmadığım zamanlarda dekoratif olarak kullanırım.

* bir sevdiğim rehin alındığında, 10 metre içinde ateş ederim.

* speed en sevdiğim kötü filmdir.

* jenerasyonumuz şarkısı, jarvis cocker'ın da dediği gibi seven nation army'dir.

* house md bayaaa iyi dizi.


posted under |

4 yorum:

Adsız dedi ki...

1. here comes your man
2. ?

komutan dedi ki...

sen kimsin lan! noluyo!?

Komuleaks dedi ki...

İkinci şarkı ne?

komutan dedi ki...

sırf korkumdan koyuyorum.

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt Ana Sayfa

aycan iddiaları

1. 2010-2011 sezonunda bucaspor'da forma giyen torric jebrin bundan 5 sene içinde chelsea ayarında ( şampiyonlar ligi'ne ilk iki torbadan seçilen) bir takımında forma giyer. iddia el fakhir gold'una.

not: bulls şampiyon olamadı, stoch hala fenerde. bunları aycan kazandı.

2. kgbb: -5

3. mutuyla iddia: ales'den 40 veya üzeri matematik sorusu çözersem bıyık bırakacam. 40'ın altında kalırsam o bırakacak. sonunda kazanan bıyık olacak.

consumables

  • tim powers - the anubis gates

Recent Comments