combat baby comeback baby

[buralar spor kızlar, bitince bi parantez daha olcak, pembe yapcam onu dikkatinizi çeker hem de seksist olur]

* ne spor bi hafta sonu oldu. derbinin ikinci yarısı kafam ayılınca stresli geçti baya benim için. city, olympiakos acayip işler baya. agnostikliğimi koruyorum ama spor tanrısı olma ihtimaline daha sıcak bakıyorum. nasıl maç olm onlar. en yaklaştığım an, hasan kabze'nin golleri heralde.

* blog başladığında neredeyse sırf futbol yazardım ben. rijkaard gittiğinden beri giderek azaldı ve artık bitti gibi. içine ettiler. city yerine galatasaray uzatmada 2 gol atıp şampiyon olsaydı, rakip şike yapmış olurdu, yatmış olurdu. kazbe'nin golleri yüzünden gitmedi mi cordoba?

* futbol türkiye'dir. neden akp her seçimde süpürüyor ortalığı? illa futbol olmasa da olur herhangi bir bedava bilet dağıtılan organizasyona gidin görün. hayatımız bostancı, sarıyer, karaköy üçgeninde geçtiği için nerede yaşadığımızı unutuyoruz bazen. eğitim ve medeniyet olarak çok geriyiz avrupa'dan. bize tel örgü lazım, biber gazı lazım, cop lazım. polisimize dayak lazım, işkence lazım, taciz lazım. 

* ulan kendi takımının kutlamasına gelmişsin itin oğlu! kupayla tur atacak oyuncular, alkışlayacaz gidicekler zaten. uğur çok güzel özetlemiş -tanımadığım adamlara isimleriyle hitap etmeye bayılırım.- "Galatasaraylı olmakla gerizekalı olmak farklı şeyler... IQ'nuz saha içi fotonuzun aldığı like, mention ve RT kadar..." 

* ben zaten artık umutlu değilim, arkadaşlarımın hatrına gidiyorum maçlara da harbiden ülkenin büyük çoğunluğu gerizekalı ya. çok geride insanlar. 

* $bilet satıp kapıları açık tutan yönetimi ayrıca tebrik ediyorum.$ Sportif başarı yönetimin başarısızlıklarını iyi saklıyor. demirören'e atar yapmak, başbakan'a yağ çekmek değil takım yönetmek. adnan öztürk ondan pasif kalsın istiyorum, gerektiğinde devreye girsin ünal aysal'ın popülistliğinin çoştuğu noktalarda taraftarın sözcüsü olsun. fener'i alkışlamam desin.

* fenerbahçe'nin kupa töreni rezilliği de ayrı paragrafı hak ediyor. babam beni galatasaraylı yapmasa yine de ya gs'li ya bjk'li olurdum boşuna demiyorum. türk futbolunu düzeltmek için en çok sizin çabalamanız gerekirken, daha çok geriyorsunuz ortamı.

* polisle çıkan olaylar gerçekten polise tepkiyse diyecek bir şey yok. yenilgiyi sindiremeyip yaptıysanız bunları allah belanızı versin. her kafadan bi ses çıkıyo, şuraya biber gazı attılar şunu yaptılar, sahada yerdeki adama tekme attılar. haklısınız türk polisi çirkindir, acımasızdır. ama sahada napıyo lan adam? bizim takımı alkışlamaya mı indiler?

* denyo insan her takımın taraftarında var.

* totem yapıp maçı izlemeyen iki elemana da ayrıca helal olsun. manyak mısınız olm.


* şarkı repeat. am meme göt. kızlar okumuyo burayı.

[spor bitti kızlar, şimdi sadece moda konuşcaz]



* ülkemde pf flyers'ın sadece alışveriş sitesi kampanyalarında satılması en büyük moda derdim.

* bi de komikli tşirtlerimi beğenmeyenler oluyo. ona da bozuluyorum. çok çocuksuymuş. büyü artıkmış. geçiniz. gelip bir bakışta okuyolar. sağolsunlar.

* moda bitti. daha 1 sene moda yok. converse alcam bi de sanırım pf bulamayınca. iyice çocuksu. mutumda da var. çete gibi gezeriz. rumble fish style.

* mutu dünyanın en iyi wingman'i. geçen bi takıldım kötü wingmensin diye ama aslında kendim yetersiz kalmıştım. zira hedeflerim büyüktü. ahh victoria smith ahh kalbimi de götürdün ingiltere'ye =(  yoksa hem kalbi hem taşakları altından yapılma bi adam mutu. dünyanın en kötü wingman'i kendini biliyo. uzaklaşmak istediğim kız varsa ona getiriyorum artık.
* 4 sene oturduğum evde şu an başka biri yaşıyo. acayip.

* köpekten korkan erkek kadar çirkin bi şey yok. ulan insanın biraz gururu olur, iki tane kız var yanında 
hıyar. istersen pitbull olsun yani. öyle bi durumda altıma işerim, üstüne köpek gelir beni ısırır yine korkumu belli etmem.

* big pink sevdiysen 4ad sesssion big pink yazıver google'a. 4ad'den kimi sevdiysen yap bunu. ah victoria aah
* çocuğum günlük hayatta krampon giymek isterse kendimi kesicem. her şeye karışan ailem buna niye karışmamış lan zamanında. ayak sağlığı, ortopedi falan da önemli işler. bak şimdi yamuk yumuk ayaklarım. oldu mu?

* bazen ayağımın alçıda olduğu günler aklıma geliyo. mutlu oluyorum. 

* aşık olmanın aşka düşmek olarak kullanıldığı dillerde aşık olmalı insan. (tuna kiremitçi kaçtı)
* türklemek diye bi şey var. turk'd ingilizcesi. mutu'dan duydum ilk defa. mesela böyle yabancıların hesabını ödüyosun, you just got turk'd diyosun sonra. çok zevkli. tavsiye ederim. 

* biricik aşkım irem cana berkel'in kurumsallığını bırakmasını sağladım sonunda =) şimdi ailelerimiz tanışırsa tamamdır. yalnız mal gibi kız arkadaşım falan var demişim niyeyse. kafama sıçıym. umarım blogumu okuyodur. blogu okuyorsa öğrenir zaten şarkılarda sesi kısıp o konuşunca açtığımı.

ve sonunda...drumroll......







posted under |

6 yorum:

Adsız dedi ki...

azmin sonucu diyerek kutluyorum.

tek kişilik sandığın yerler de minnacık olunca daha da anlamlı gözüküyolar. Ve hitap şekillerindeki diferansiyasyonlar. (böyle bir kelime yoktu sanırım ama verdiği anlam önemli olan)

bi de sağ olsunlar gerçekten.

:)

komutan dedi ki...

"azmin sonucu diyerek kutluyorum.

tek kişilik sandığın yerler de minnacık olunca daha da anlamlı gözüküyolar. Ve hitap şekillerindeki diferansiyasyonlar. (böyle bir kelime yoktu sanırım ama verdiği anlam önemli olan)"

bu kısmı anlamadım =)

Adsız dedi ki...

tahmin ettim :)

komutan dedi ki...

açıklasan?

Adsız dedi ki...

sevgili komutan,

yine bir 'radyo eksen' konulu durumda beraberiz,

öncelikle, davetiyeyi tek kişilik sandığın konuşmaları iyice küçültüp koymandan bahsediyordum, bu İrem hanımın güldüğü kısma dikkat çekmek için olabilir ancak yine de o kadar küçük olmaları hoşuma gitti.

ikinci olarak da her yazıda başlarken kah merhaba, kah irem hanım, kah ad soyad olarak başladığın için bunlara diferansiyasyon dedim. Ama aslında çeşitlilik demek istedim..


Bir başka yanlış anlaşılmaya kadar hoşçakal.

komutan dedi ki...

it all makes sense now. onlar kendileri küçüldüler yanlamasına uzun oldukları için. en komikleri onlar aslında evet.

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt Ana Sayfa

aycan iddiaları

1. 2010-2011 sezonunda bucaspor'da forma giyen torric jebrin bundan 5 sene içinde chelsea ayarında ( şampiyonlar ligi'ne ilk iki torbadan seçilen) bir takımında forma giyer. iddia el fakhir gold'una.

not: bulls şampiyon olamadı, stoch hala fenerde. bunları aycan kazandı.

2. kgbb: -5

3. mutuyla iddia: ales'den 40 veya üzeri matematik sorusu çözersem bıyık bırakacam. 40'ın altında kalırsam o bırakacak. sonunda kazanan bıyık olacak.

consumables

  • tim powers - the anubis gates

Recent Comments