selfish madman

* bi şeyi de güzel yanlış anlasam. illa bi pot kırcam. bugün asansöre binerken önümde bi adam kör bir kadına eşlik ediyordu. kadını bindirdi, bana döndü ve "sağır mıyız?" dedi. meğer engelli vatandaşlara yardım eden bir memurmuş adam. ne saçma di mi? niye benim de engelli olduğumu düşündü ki? bu nasıl bir özgüvendi? bizim apartmandaki herkes engelli olacak diye bir şey mi vardı? hak ettiğini bulmalıydı bu cüretsiz. "yoo?" dedim, en kabadayı modumda. adam somurttu, düşünceli bir biçimde kapıyı kapadı. anlam veremedim. düşündüm. meğer "sığar mıyız?" demiş. amk.

* ah ensemde bileklerinden birleştirdiğin ellerindeki sigaranın gözlerimi yakan dumanı

* bir bencillik zinciri var. adamın biri bencilliği keşfetmiş bi gün. o güne kadar herkes paylaşıyomuş her şeyi. lidyalıdır zaten bu piç. sonra gitmiş bi kızı üzmüş. kız ona balık getiren çocuğu üzmüş. balık getiren çocuk solucanları toplayan kızı üzmüş ve dünya bencil bir yer olmuş. giderek de daha bencilleşiyor. birilerinin fedakarlık yapması lazım.

* standart jargona geri dönüyor. amir yeniden doğuyor. çay oldu hakkında da çalışmalarım sürmekte.

* bana bir kaç şarkı söyleyin 2 gündür aynı şarkıyı dinliyorum.

* eveet ve geldik tyson beckford'a. birçoğunuz farkında değilsiniz ama kendisi dünyanın en iyi aktörü.

50 cent ve nate dogg'un bu klibinde hapisteki piç gangsta rolünde



ve işte burda yeteneğinin en güzide örneklerinden birini görüyoruz. gangsta'dan romantik caring zenciye dönüşüyor. ya da tam tersi tabi toni braxton daha önceydi heralde. her şekilde zor iş. (dikkat şarkı ağlatır, toni braxton çünkü)



sonra paris sokakların motorsikletiyle, arkasında britney terör estiriyor. (1:30)



sevgili galatasaray'lılar! senelerdir uefa kliplerinizde go west'i dinlediniz ama biliyor muydunuz klibinde tyson oynuyor. bulamadım ama nerde.

daha da istiyosan ben bi linkim.

*öptümbay.

http://whatshouldwecallme.tumblr.com/ da başarılı baya

posted under |

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Kendini tanımak, sevmek, önem vermek doğru. Bazen sınırlar çizmek. Ama bunlar seni bencil yapmamalı. Yalnız ve bencil olmak değil belki o çok aradığımız özgürlük. Kendinden bir şeyler verip karşındakileri mutlu etmek seni güçsüz değil, özgür yapıyordur belki. Denemek gerek.

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt Ana Sayfa

aycan iddiaları

1. 2010-2011 sezonunda bucaspor'da forma giyen torric jebrin bundan 5 sene içinde chelsea ayarında ( şampiyonlar ligi'ne ilk iki torbadan seçilen) bir takımında forma giyer. iddia el fakhir gold'una.

not: bulls şampiyon olamadı, stoch hala fenerde. bunları aycan kazandı.

2. kgbb: -5

3. mutuyla iddia: ales'den 40 veya üzeri matematik sorusu çözersem bıyık bırakacam. 40'ın altında kalırsam o bırakacak. sonunda kazanan bıyık olacak.

consumables

  • tim powers - the anubis gates

Recent Comments