i put a spell on you





* deseler ki birini seçmek zorundasın, intihar ederdim.

* bu şarkıyı söyleme sırası irem cana berkel'de sanırım. kendisinin blogu okuduğu yanılsaması içindeyim. leo dicaprio gibi kendi dünyamı oluşturdum öyle.

* istanbul ulaşım sisteminde müthiş bir mahremiyet(privacy) sorunu var. zengin okuyucularım için söylüyorum, akbil ve istanbulkart'ı okuyan alet aktarma yapınca farklı bir ses çıkarıyor. ben paylaşmak istemiyorum bu bilgiyi etrafımdaki insanlarla. özel hayatım. düşünsene, belki avrupa yakasında buluştuğum kıza yalan söyledim, kadıköyde başka kızlaydım. ve aletin çıkardığı sesten karşıdan geldiğimi anladı. kim vercek bana bunun hesabını?


* herhangi birinize şarkı yolladığımda ben

* bu formatı da tuttum, itirazı olan varsa şimdi söylesin.

* bir büyüğümüz diyo ki "bir gün doğru olanla kolay olan arasında bir seçim yapman gerekecek."

* american psycho'nun filmi kitabından daha güzel. 

* ah o kırmızu dudaklarına akan siyah gözyaşların.

* rules of attraction'un filmi kitabından daha kötü.

* amerikanların yeni olayı güzel konuları alıp içine sıçmak. 

* vapur bütün duyguları 5'le çarpıyor. sorumlu kullanınız.

* konserler geliyoo. çimlerde hacky sack oynamak istiyorum.

* engin baytar'a olan sevgim bilinsin istiyorum. futbolcu kendisi.

* çok boş oldu bu post. kötü bir himym bölümü gibi. community'nin ikinci sezon duraksaması gibi. kid a gibi. zincirlikuyu aktarması gibi. şişhane metro durağı gibi. hacıosman yokuşunu çıkan minibüs gibi. yağmurda dolmuş sırası beklemek gibi. buharlı otobüs camı gibi. metrobüsün arkasında le harfi şeklindeki koltukların köşesinde oturmak gibi, yeni lise servisinde uyurken kafanı koycak yer olmaması gibi. humbug gibi. buz gibi soğukta ulusoy molası gibi (bunu seviyorum gerçi). mezunlar buluşmasında alakan olmayan adamla muabbetin uzaması gibi. baba'ya godfather zil sesi atamak gibi. maçın ortasında şarjı biten ps3 kolu gibi. içinde başka film olup arkadaş evine götürülmüş dvd kutusu gibi. uykunun en derin yerinde arayan eski sevgili gibi. konserde ya da maçta önünde bayrak sallayan adam gibi. bütün konser tek şarkıda görevi olan kemancı gibi. dondurması bitmiş tatlı gibi. büyümek gibi. bi tane ortak noktan olmayan ev arkadaşı gibi. arkadaş olmak isteyen torbacı gibi. damsız almayan badigard gibi. sigara içilen dumanaltı bar gibi. ilkokulda ispiyonlanmak gibi. pokerde 2 8, 21'de 16 gibi. avrupa şampiyonu yunanistan gibi. reddedilmek gibi.

* why live in the world when you can live in your head?

* 15 temmuz


* bütün şarkıyı koymuşlar sonunda

posted under |

2 yorum:

Adsız dedi ki...

güneş açınca yanında kalan şemsiye gibi. bakışırken araya giren adam gibi. yanağını ısıran sivrisinek gibi. başka bir ülkedeyken arayan yanlış numara gibi. son parçası yenmiş çikolata gibi. en güzel rüyanın ortasında çalan alarm gibi. yaşın büyük olduğu için giremediğin park gibi. sen kalmak isterken gidelim diyen arkadaşlar gibi. tıpası içine kaçmış şarap gibi. ve en çok içmemen gereken o son bardak gibi.

komutan dedi ki...

sivrisinek hariç başarılı. ayağın altını ısıran daha kötü.

bu şarkı da son cümlene

www.youtube.com/watch?v=snouZdW2IWg

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt Ana Sayfa

aycan iddiaları

1. 2010-2011 sezonunda bucaspor'da forma giyen torric jebrin bundan 5 sene içinde chelsea ayarında ( şampiyonlar ligi'ne ilk iki torbadan seçilen) bir takımında forma giyer. iddia el fakhir gold'una.

not: bulls şampiyon olamadı, stoch hala fenerde. bunları aycan kazandı.

2. kgbb: -5

3. mutuyla iddia: ales'den 40 veya üzeri matematik sorusu çözersem bıyık bırakacam. 40'ın altında kalırsam o bırakacak. sonunda kazanan bıyık olacak.

consumables

  • tim powers - the anubis gates

Recent Comments